Gå til innhold

Gravid etter bukplastikk

thalgo

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid igjen fire måneder etter bukplastikk og lurer på om det kan være skadelig med tanke på bukplastikken? Hadde ikke noe koplikasjoner i forbindelse med dette. Men er ganske tynn, tanken var og delta i NM i fitness, men men.Dette er da mitt fjerde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grattis med begge deler

Jeg innbilder meg at den bukplastikken kanskje var litt bortkasta da. Men men. Det kan jo være at du går fint sammen igjen uten problem. Spør en lege du. For sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Du er ikke den første som er blitt gravid etter bukploastikk. Det skal ikke gjøre noen forkjell for barnet, men du må regne med at huden på maven strekker seg endel igjen ifbm ny graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...