24_pusi Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg var på blind-date denne helga, og vi møttes for å ta noen pils i god-været.Det var hyggelig, og noen pils ble til ganske mange.Etter noen timer, dro vi hjem til ham,hvor jeg segna sammen på sofaen hans. Jeg husker å tenke søren så mange mennesker det er her da, da jeg innbiller meg at en vilt fremmed gutt ligger over meg på sofaen og begynner å kysse brystene mine.Så går det opp for meg at det er daten min som prøver seg, og jeg sier klart og tydelig fra om at det ikke blir noe sex på ham, noe han godtar.er det flere her? spør jeg. Nei,det var det ikke, og så skjønner jeg at jeg har hallusinert opptil to-tre flere menn.Etter å ha brekt meg, husker jeg ingenting. Jeg bare våkner opp neste dag,i ganske god form (gårdagen til tross), med alle klærne på i senga til daten min.Jeg kan ikke huske noen verdens ting om hvordan jeg kom meg dit, men følte meg letta da jeg innså at jeg i det minste hadde alle klærne på.Jeg har aldri hatt blackouts før, og som regel tåler jeg en god del øl, og pleier å gi meg før jeg blir dritings.Det jeg lurer på er: kan jeg ha blitt dopa? Jeg ønsker ikke å tro noe sånt om daten min, men jeg kan virkelig ikke skjønne at det kan være noen annen forklaring til at jeg reagerte slik på helt vanlig øl. Det har som sagt aldri hendt meg før.Men OM jeg da ble dopa, hvorfor voldtok han meg da ikke? Æsj. Dette var bare ekkelt.Skikkelig fælt å ikke vite hva som har skjedd.Blir glad for alle svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182368-unormalt-full-eller-ble-jeg-dopa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg hadde samme følelsen som deg. Bare at jeg vet hva som var grunnen til at jeg fikk black out. Jeg går på såkalte lykkepiller. På en hyttetur med veldig gode venner skulle vi ha ett par omganger med shot. Hjemmelaget. To shot og jeg våkenet dagen etter i sengen og ante ikke hvordan jeg hadde kommet meg dit. Jeg hadde heldigvis de fleste klærene på meg. Det viste seg at min gode venn hadde tatt feil flaske og blandet ut 90% men trodd det var 60% så forholdet var ikke helt bra. Dropsene løste seg ikke opp og det burde jo egentlig være ett tips for at noe var feil. En venninne hadde fulgt meg i seng, jeg hadde oppført meg helt normalt. Hun hadde spurt om hun skulle ta av meg skjørt etc men jeg hadde svart: Er det så nøye da. Men ekkel følelse, ja det kan jeg skrive under på. Så jeg tror nok mest sannsynlig at du var full ja. Betryggende? ) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182368-unormalt-full-eller-ble-jeg-dopa/#findComment-1234701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Umulig å si noe om dette. Høres ut som du hr drukket mer pils enn du er vant til. Prøv å finn ut hvor mange. Prøv eventuelt å snakk med daten din, dersom dere skal ha noe mer kontakt. Det at du ikke hadde særlig hangover KAN peke litt i retning av dop, men ikke nødvendigvis. De fleste dop-midler i pille/pulverform vil ikke synes i blod-/urinprøve såpass lenge etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182368-unormalt-full-eller-ble-jeg-dopa/#findComment-1239118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
24_pusi Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Umulig å si noe om dette. Høres ut som du hr drukket mer pils enn du er vant til. Prøv å finn ut hvor mange. Prøv eventuelt å snakk med daten din, dersom dere skal ha noe mer kontakt. Det at du ikke hadde særlig hangover KAN peke litt i retning av dop, men ikke nødvendigvis. De fleste dop-midler i pille/pulverform vil ikke synes i blod-/urinprøve såpass lenge etterpå. Hei,takk for svar. Jeg er relativt sikker på at jeg ikke drakk mer enn 8 0.4 glass med øl. For meg å være er det ganske mye,men det har forekommet tidligere, og jeg har ikke kommet i nærheten av å være så borte da. Jeg tok kontakt med daten min for å unnskylde at jeg ble så påvirket, og alt jeg fikk til svar da var "ja,sånn går det når man dater smårips". Jeg er 24 år,vet ikke riktig om det teller som "smårips", og han virka ganske fornærma over det at jeg ikke gikk til sengs med ham. Vel, jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg tåler jo ganske mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182368-unormalt-full-eller-ble-jeg-dopa/#findComment-1239515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.