Sybe Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det noen her som har prøvd en av disse rensekurene som helsekostbutikkene reklamerer med? Den siste jeg leste om var noen pulverposer man skulle ha i seg i løpet av en dag. Hele kuren tok 24 timer, man skulle spise som vanlig, men kom til å måtte fly på do hele dagen. Noen som har prøvd noe sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har ikke prøvd den du nevner ,men har prøvd Tonidren. Kan ikke si jeg merket noen effekt i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har ikke prøvd den du nevner ,men har prøvd Tonidren. Kan ikke si jeg merket noen effekt i det hele tatt. C24, er vel kuren du mener. Man skal ikke spise fra kl. tolv, på formiddagen, og til kl fem neste dag, bare drikke vann.Har tatt kuren, men skjønner meningen med at den ikke skal taes mer enn to ganger i året.Den funker bra, men jeg ble dårlig mens jeg holdt på, kastet opp, og mistet masse væske i diare.Man skal bla drikke olivenolje med rød grapefrukt juice.Kommer ikke til og ta den igjen.Hadde bedre effekt av Bio-drain, da jeg prøvde en seksukers av den i fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest martinus25 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har prøvd en tarmrens-kur, komponert av en terapeut ved navn Robert Gray. Den selges under navnet "holistic horizonz", og selges i de fleste helsekostbutikker (men har enda ikke sett noen reklame for det) Den er MEGET effektiv, men den krever en god del av brukeren. For det første er den veldig dyr (3000 + ) og den varer i minst 3 måneder. Fordelen er b.l.a at du kan spise nesten som normalt. Ulempen er at du får behov for avføring ca 2-4 ganger om dagen, mens kuren pågår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør det selv Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nei men jeg måtte rense tarmen totalt da jeg skulle til colon-undersøkelse. Da måtte jeg drikke 4 liter i løpet av like mange timer, av noe jeg fikk kjøpt på apoteket (pulver som skulle røres ut i vann). Husker ikke i farten hva det het, men det kostet ca 75 kr pr pose, fire poser ble altså rundt kr. 300. Jeg kan ikke skjønne at folk bruker tusenvis av kroner på rensende greier, inkl. colon-terapi med utrening av lunkent vann, når du kan gjøre det selv effektivt og billig på den måten. Det smakte riktignok pyton, men helt rent ble det, det så jeg med egne øyne på skjermen dagen etter (hos legen). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.