Gå til innhold

Psykopati

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Neida. Er ikke noen psykopat da.

Det er jo positivt at vi ikke synes du er en psykopat er det ikke?

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

2

• frosken

1

• Anki

1

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel 49+
Skrevet

Ikke en dritt! Har ikke hatt en eneste god opplevelse i hele mitt liv.

Tullball! Har du ikke EN ENESTE gang likt sola? Eller sjø, vind, grønt gress. Eller en film? Tenk deg om, du!

Gjest engel 49+
Skrevet

Jo de vet det så godt at... men de gir rett og slett blanke faen, mange syns desutten det er ustyrtelig gøy...

nei, de vet det IKKE! De tror ev. alle andre er det, som er imot dem.

Gjest engel 49+
Skrevet

Finnes sikkert mange typer psykopater da...

nieda, man kjenner dem igjen, vhis man først har kjent noen!

Gjest Snoopy83
Skrevet

nei, de vet det IKKE! De tror ev. alle andre er det, som er imot dem.

Dummeste jeg har hørt.

Gjest Snoopy83
Skrevet

nieda, man kjenner dem igjen, vhis man først har kjent noen!

Ja kanskje.

Men det finnes mange flere onde mennesker enn det er psykopater.

Annonse

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er jo positivt at vi ikke synes du er en psykopat er det ikke?

Nei.

Skrevet

Hadde du vært psykopat ville du trolig sett på deg selv som perfekt! Det gjør du tydeligvis ikke. Det virker som du sliter veldig med selvbildet ditt, så hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til psykologen for å få rydda opp litt i følelseslivet.

Lykke til:-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

why not?

Fett å være psykopat, vel? Blir litt action i hverdagen, liksom...

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hadde du vært psykopat ville du trolig sett på deg selv som perfekt! Det gjør du tydeligvis ikke. Det virker som du sliter veldig med selvbildet ditt, så hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til psykologen for å få rydda opp litt i følelseslivet.

Lykke til:-)

Det er en kjerne av sannhet i det jeg sa. Men jeg underkaster meg andre mennesker. Det gjør ikke psykopater.

Det gjør derimot schizoide. De hater andre mens de samtidig underkaster seg.

Så jeg er schizoid da.

Kult =)

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Ja kanskje.

Men det finnes mange flere onde mennesker enn det er psykopater.

Om du var et ondt menneske, så ville du neppe reflektert over at du ikke gleder deg på andres vegne.

Psykopati er neppe diagnosen din, om du har noen.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Tullball! Har du ikke EN ENESTE gang likt sola? Eller sjø, vind, grønt gress. Eller en film? Tenk deg om, du!

Liker bare damer jeg.

Annonse

Gjest Snoopy83
Skrevet

Om du var et ondt menneske, så ville du neppe reflektert over at du ikke gleder deg på andres vegne.

Psykopati er neppe diagnosen din, om du har noen.

Mange onde mennesker som har dårlig samvittighet f.eks, men som ikke klarer å la være å gjøre onde ting.

Men egentlig så gjør jeg jo ikke så mange onde ting. Kan ikke komme på en eneste ting egentlig. Å plage forbipasserende dolere er vel ikke akkurat ondt. Bare halvondt.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Mange onde mennesker som har dårlig samvittighet f.eks, men som ikke klarer å la være å gjøre onde ting.

Men egentlig så gjør jeg jo ikke så mange onde ting. Kan ikke komme på en eneste ting egentlig. Å plage forbipasserende dolere er vel ikke akkurat ondt. Bare halvondt.

Neida, å plage dolere er ikke ondt, syns foresten ikke du plager, og ingen behøver å lese her om de ikke vil :o)

Skrevet

Det er en kjerne av sannhet i det jeg sa. Men jeg underkaster meg andre mennesker. Det gjør ikke psykopater.

Det gjør derimot schizoide. De hater andre mens de samtidig underkaster seg.

Så jeg er schizoid da.

Kult =)

Jeg er ingen psykolog, så.....

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg er ingen psykolog, så.....

Huff, jeg bare surrer jeg altså...

Jeg forandrer meg jo fra dag til dag, og flere ganger per dag og... kan ikke stille noen diagnose på meg =)

Gjest drdyregodesen
Skrevet

Definer en hobbynevrotiker

:)

Litt vanskelig, men synes jeg ser snurten av en i speilet når jeg skrenser forbi:-)

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Huff, jeg bare surrer jeg altså...

Jeg forandrer meg jo fra dag til dag, og flere ganger per dag og... kan ikke stille noen diagnose på meg =)

Tror nok du må få en psykolog eller psykiater til å stille diagnose, om du syns det er viktig å ha en diagnose da.

Gjest this is a signature
Skrevet

Liker bare damer jeg.

Er du gutt/jente? Skeiv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...