Gå til innhold

Psykopati

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Huff, jeg bare surrer jeg altså...

Jeg forandrer meg jo fra dag til dag, og flere ganger per dag og... kan ikke stille noen diagnose på meg =)

Det er du ikke alene om.

Men hvis du føler at dette sliter på deg, og at det hemmer dagliglivet ditt, så bør du kontakte fastlegen din og forklare situasjonen din. Så hjelper han/hun deg videre med timer hos psykolog.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

2

• frosken

1

• Anki

1

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest this is a signature
Skrevet

Fordi jeg skifter rolle hele tiden. Og fordi jeg ikke gleder meg på andres vegne på ordentlig. Og sikkert mange andre grunner.

Det å ikke glede seg på andres vegne kan ha noe å gjøre at du kanskje ikke har overskudd til det, hvis du sliter med deg selv personlig. Da går all energien din til dette.

Det er viktig å være litt egoistisk noen ganger, å tenke på seg selv. Få det bra med seg selv. Da får man også mer energi til å bry seg om andre. Men noen ganger må man bare tenke på seg selv. Ihvertfall ikke ta til seg andres problemer i tillegg til sine egne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...