Gå til innhold

Hvor mye trenger man til en bytur?

Anbefalte innlegg

Gjest enda en frustrert frue
Skrevet

Har man ikke råd til å betale kommunale avgifter, så har man absolutt ikke råd til å gå ut.

Enkelt og greit.

Ja, det burde være så enkelt. Ikke bare for meg....

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• fei1365380229

5

• Sofline

5

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest enda en frustrert frue
Skrevet

Da synes jeg det var mye! Jeez, han skal virkelig slå ut håret han da?

Skulle regningspengene først drikkes, skulle jeg nå hvertfall vært med!;)

Jeg må nesten nevne at han pleier å ha litt penger igjen når han har vært ute, men ikke alltid. Det koster jo litt med taxi, og det er dyrt å drikke ute. Men han trenger jo ikke drikke så mye da.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg må nesten nevne at han pleier å ha litt penger igjen når han har vært ute, men ikke alltid. Det koster jo litt med taxi, og det er dyrt å drikke ute. Men han trenger jo ikke drikke så mye da.

Nei, det trenger han jo ikke når han skal betale ting&tang..

Det der hadde jeg blitt direkte sur for, og jeg er ellers et liberalt menneske som lar kjæresten få drive med sitt..

Men han hadde ikke fått drikke opp regningspengene uten at jeg hadde lagd endel scene..

Som sagt, da skulle jeg i det minste fått være med jeg og! ;-)

Skrevet

Hørtes godt ut. Hvor bruker du å kjøpe det?

Jeg har fått dilla på pizza fra 7-11 jeg. Har ikke spist den edru enda.. Og tror jeg drøyer den en god stund til.. Hehe =)

Kjøper det på kafeen under kinoen i Moss - ferdig servert ved bordet :-)

Skrevet

Nei, det trenger han jo ikke når han skal betale ting&tang..

Det der hadde jeg blitt direkte sur for, og jeg er ellers et liberalt menneske som lar kjæresten få drive med sitt..

Men han hadde ikke fått drikke opp regningspengene uten at jeg hadde lagd endel scene..

Som sagt, da skulle jeg i det minste fått være med jeg og! ;-)

Jeg likte det siste argumentet ditt og jeg er faktisk enig i det. LOL

laguna1365380434
Skrevet

Jeg likte det siste argumentet ditt og jeg er faktisk enig i det. LOL

Jammen sant da? Skal sånne ting først skje skal jeg nå ha det gøy jeg også..

Det er dårlig deal å ikke ha til regninger og ikke ha vært ute.. Det er en litt bedre deal å ikke ha til regninger, men i det minste ha hatt det gøy!;-)

Skrevet

Altfor mye å feste bort når dere har lite å rutte med for tida! Jeg kunne helt sikkert suse bort like mye på en helkveld, men aldri i livet hvis jeg hadde dårlig råd.

Skrevet

Jammen sant da? Skal sånne ting først skje skal jeg nå ha det gøy jeg også..

Det er dårlig deal å ikke ha til regninger og ikke ha vært ute.. Det er en litt bedre deal å ikke ha til regninger, men i det minste ha hatt det gøy!;-)

Jeg ville garantert vært med hvis jeg hadde hatt en samboer som skulle drikke opp regningspengene. Den gleden skulle han ikke hatt alene :o)

Skrevet

Hvordan få ham til å bli hjemme? Han kommer til å gå ut.... Vi har omtrent ikke snakket sammen i dag pga dette.

*sukk*

Idiotiske mannfolk med egotripp plassert der hjernen burde vært...

Glad jeg ikke er så hjernedød selv gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...