Gå til innhold

Smerte i overkant av halebenet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er akkurat som for meg dette. Les innlegget mitt litt lengre ned!

Det er vondt å sitte seg ned, kan være vondt å jogge (går som regel bra og gå), og det er akkurat som om at "det er noe der". Dette er bare periodevis, så forsvinner det.

Er du gammel? Jeg er jo redd for at det er kreft jeg da, men dersom det er flere som har det slik, så er det nok ikke farlig......hvis ikke vi begge to har kreft da! Men det er vel usannsynlig!

Capt. Haddock

Det er vondt å sitte seg ned, kan være vondt å jogge (går som regel bra og gå), og det er akkurat som om at "det er noe der". Dette er bare periodevis, så forsvinner det.

Er du gammel? Jeg er jo redd for at det er kreft jeg da, men dersom det er flere som har det slik, så er det nok ikke farlig......hvis ikke vi begge to har kreft da! Men det er vel usannsynlig!

Jeg er 37

Gjest rosa73

Ikke fått det med deg enda? Du har ikke kreft;)

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dersom man har fått et støt mot halebenet, kan smertene vare i flere måneder. Det er båndene mellom halebenet og andre knokler i bekkenet som oftest har kommet på strekk. En annen mulighet er spent muskulatur.

Varme mot området pleier da å hjelpe. Det er også en mulighet at årsaken sitter i endetarmen. Dersom du på noen måte har endret avføringsmønster, bør du få legen til å undersøke dette.

• 1 måned senere...
Capt. Haddock

Dersom man har fått et støt mot halebenet, kan smertene vare i flere måneder. Det er båndene mellom halebenet og andre knokler i bekkenet som oftest har kommet på strekk. En annen mulighet er spent muskulatur.

Varme mot området pleier da å hjelpe. Det er også en mulighet at årsaken sitter i endetarmen. Dersom du på noen måte har endret avføringsmønster, bør du få legen til å undersøke dette.

Det har vart LENGE, har ikke endret mønster eller noe, og kan ikke huske noe støt...men det kan jo hende at noe har skjedd...mener jeg har hatt litt smerter bak der i nesten 1 år nå. Det kommer og går i styrke, men jeg merker det best når jeg er på do og må "trykke" litt...da gjør det såpass vondt at jeg må vente litt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...