Gå til innhold

NYE PUPPER=)

Anbefalte innlegg

Gjest julie1984

hei alle som har vært snille og bidratt med svar.. på onsdag fikk jeg nye pupper,,.. og er fornøyd, men har liksom ikke sett deh elt enda da. når kan jeg ligge på siden i sengen og sånn?? hvor lenge brukte dere sports bhen?`? er masse jeg lurer på ,mne orker ikke å skrive for mye nå. er livredd for å overanstrenge meg, eller bruke kroppen for mye, vil ikke få hard kapsel. klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer....Ikke komt meg så langt enda jeg. Vil ha jeg også, men nå skal vi snart kjøpe leilighet-litt ufornuftig (synes mor) at jeg får puppene mine nå....

Bor hjemme enda, orker ikke å høre noe mas og tjas fra mor at penger ikke vokser på trær, er igrunn fullstendig klar over det hehe!!!

Du, hvor lenge var det vondt? Misunner deg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1241506
Del på andre sider

Gratulerer....Ikke komt meg så langt enda jeg. Vil ha jeg også, men nå skal vi snart kjøpe leilighet-litt ufornuftig (synes mor) at jeg får puppene mine nå....

Bor hjemme enda, orker ikke å høre noe mas og tjas fra mor at penger ikke vokser på trær, er igrunn fullstendig klar over det hehe!!!

Du, hvor lenge var det vondt? Misunner deg :)

er faktisk kun vondt de to første dagene når man beveger seg, med andre ord er det kun ubehagelig når man sitter helt stille. eller mer eller mindre ligger da. så hvir man ligger i 6 timer, så er det 100% smertefritt i 6 timer. så er ingentgin å grue seg til sånn sett. men man er derimot 100% invalid... klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1241537
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg fikk aldri beskjed om å bruke sports BH. Måtte derimot bruke en strikk som strammet rundt brystene de første 2 (?) ukene døgnet rundt, og i 6 uker nå nattaen. (Tror jeg det var)

Det tok ca. 1 uke før jeg kunne sove på siden. Og DET var deilig det. Var rimelig stiv i ryggmusklene etter bare å sove på ryggen. Du kan regne med at det går fort framover fra nå av. Det er bare de første dagene at det gjør ordentlig vondt.

Jeg kjørte selv på kontroll etter en uke. Ca. 30 minutters kjøring hver vei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1241792
Del på andre sider

er faktisk kun vondt de to første dagene når man beveger seg, med andre ord er det kun ubehagelig når man sitter helt stille. eller mer eller mindre ligger da. så hvir man ligger i 6 timer, så er det 100% smertefritt i 6 timer. så er ingentgin å grue seg til sånn sett. men man er derimot 100% invalid... klem

Jeg brukte smertestillende de første 3 dagene. + at jeg fikk et lite "tilbakefall" etter 14 dager hvor jeg tok en parasett.

Men smertene er faktisk ikke så ille. Etter en uke var det værste over og jeg var tilbake på jobb.

6 uker etter var jeg på fjellet og stod slalom. Langrenn fungerte da fortsatt ikke 100% ettersom man bruker armene veldig mye (og brystmusklene)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1241798
Del på andre sider

Annonse

Mona Sørensen

I morgen er det to uker siden jeg la inn silikon. La 280 og 300 over muskel, med snit under brystet.

Brukte smertestillende operasjonsdagen og på morgenen dagen etter.

Lå på siden etter en uke.

Jeg har fått beskjed om å bruke en god bh i tre måneder, men bare første uken på natten.

Nå har puppene blitt mye mykere, men brystvortene er svært sensitive. Litt sånn gravidvondt i de på en måte.

Jeg kjenner fortsatt at jeg har vært operert, men det er ikke sånn vondt vondt. Mer at det drar i arrene.

Forresten ser arrene utrolig fine ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1242133
Del på andre sider

Gjest Pimpi

I morgen er det to uker siden jeg la inn silikon. La 280 og 300 over muskel, med snit under brystet.

Brukte smertestillende operasjonsdagen og på morgenen dagen etter.

Lå på siden etter en uke.

Jeg har fått beskjed om å bruke en god bh i tre måneder, men bare første uken på natten.

Nå har puppene blitt mye mykere, men brystvortene er svært sensitive. Litt sånn gravidvondt i de på en måte.

Jeg kjenner fortsatt at jeg har vært operert, men det er ikke sånn vondt vondt. Mer at det drar i arrene.

Forresten ser arrene utrolig fine ut.

Så bra at arrene er fine, alt nå-høres jo lovendes ut!

Jeg tror nok jeg kommer til å legge under muskel-har ikke mye pupp, ikke helt flat-men jeg har lite fett, underhudsfett så jeg tror det er den eneste løsningen for meg.

Snittet vil jeg igrunn ha i armhulen, men iogmed du sier ditt er fint etter bare 2uker så har jeg jo valg her hehe..

Får høre hva kirugen mener... Jeg skulle gjort dette for LEEENGE siden, tenkt på det i så altformange år nå....

Neste sommer kan jeg nyte !!! =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1242172
Del på andre sider

Gjest julie1984

Kan jeg spørre deg om hvor mye du la inn, hva du la inn, og om du har under eller over muskelen?

Hvor har du snittet??

Og hvordan ser snittet ut nå??

Mye spørsmål her hehe---

Bestiller time snart jeg nå, tenkte etter sommeren-aug-september en gang =)

hei=)

jeg la in 260, hadde en liten a før så hadde liksom litt pupp. ville ikke ha store, og er veldig tynn og smal, så følte det var riktig. la over muskelen, heldigvis, og under brystet skar de så klart. klem. er bare å spørre=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1242361
Del på andre sider

Gjest Julie1984

Jeg brukte smertestillende de første 3 dagene. + at jeg fikk et lite "tilbakefall" etter 14 dager hvor jeg tok en parasett.

Men smertene er faktisk ikke så ille. Etter en uke var det værste over og jeg var tilbake på jobb.

6 uker etter var jeg på fjellet og stod slalom. Langrenn fungerte da fortsatt ikke 100% ettersom man bruker armene veldig mye (og brystmusklene)

i dag var jeg på min første tur, dusjet, og er dermed ren. hadde ikke vasket håret på 6 dager eller noe. DIGG=) føler meg nesten megafresh, men er sliiiiiten i ryggen. gleder meg til å kunne ligge på siden!!! tok av meg bandasjen og åpnet sportsbhen jeg fikk på meg dagen jeg opererte, og det var en rar følelse!!!! følte for første gang tyngden av de nye puppene. kjemperart..

klem. men har ikke hatt det noe vondt i det hele tatt egentlig, bare veldig ubehagelig og slitsomt. man er helt invalid liksom, ryggen blir helt ødelagt. går rundt med tidenes dårligste holding, for å liksom ikke strekke på puppene/såret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1242367
Del på andre sider

Gjest Pimpi

i dag var jeg på min første tur, dusjet, og er dermed ren. hadde ikke vasket håret på 6 dager eller noe. DIGG=) føler meg nesten megafresh, men er sliiiiiten i ryggen. gleder meg til å kunne ligge på siden!!! tok av meg bandasjen og åpnet sportsbhen jeg fikk på meg dagen jeg opererte, og det var en rar følelse!!!! følte for første gang tyngden av de nye puppene. kjemperart..

klem. men har ikke hatt det noe vondt i det hele tatt egentlig, bare veldig ubehagelig og slitsomt. man er helt invalid liksom, ryggen blir helt ødelagt. går rundt med tidenes dårligste holding, for å liksom ikke strekke på puppene/såret.

Veldig betryggendes å høre hva du har å si! Slipper da å grue meg!

Jeg vil heller ikke ha store pupper, vil bare ha pupper som passer til kroppen min.

Du, dumt spørsmål-men er de tunge?? Det er jo nesten et kg ekstra på kroppen, må vel kjennes??

Pokker jeg vil nå!!! Men mener selv det er litt ukurant tid å gjøre det på, nå som ssommeren er rett rundt hjørnet...

Og jeg kommer virkelig til å slite med å ikke dysje ja... Røyker du? Lest at de så røyker må slutte i 8uker etter operasjonen... Hva skal jeg da gjøre disse dagene jeg er "invalid" Hvordan får du tia til å gå??

Har du fortalt det til mange at du skal ta silikon??

Klem til deg, og takk for svar =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1242433
Del på andre sider

Mona Sørensen

Veldig betryggendes å høre hva du har å si! Slipper da å grue meg!

Jeg vil heller ikke ha store pupper, vil bare ha pupper som passer til kroppen min.

Du, dumt spørsmål-men er de tunge?? Det er jo nesten et kg ekstra på kroppen, må vel kjennes??

Pokker jeg vil nå!!! Men mener selv det er litt ukurant tid å gjøre det på, nå som ssommeren er rett rundt hjørnet...

Og jeg kommer virkelig til å slite med å ikke dysje ja... Røyker du? Lest at de så røyker må slutte i 8uker etter operasjonen... Hva skal jeg da gjøre disse dagene jeg er "invalid" Hvordan får du tia til å gå??

Har du fortalt det til mange at du skal ta silikon??

Klem til deg, og takk for svar =)

Det er kun min mann og to nære venninner som vet at jeg har silikon.

Før jeg opererte veide jeg 12 kilo mer. Jeg har puttet innlegg i bhen, for at ingen skulle se at jeg har operert. Etter slankekuren gikk jeg fra liten c til liten a. Nå er eg liten c igjen. Det ser helt naturlig ut. Jeg er 179cm høy og 68 kilo, med atletisk kroppsbygning.

Nå, to uker etter operasjonen, kjennes de ikke så tunge ut. Med det samme syntes jeg de var tunge, ja. Klart det, i løpet av en time ble hver pupp nesten 300 gram tyngre.

Jeg fikk lov til å dusje onsdag. opererte en mandag.

Jeg røyker. Ikke lov å røyke to siste dager før operasjon og den første uken etter. Det går helt fint. Bare å tenke på at resultatet kan bli dårligere om man røyker.

De første dagene der du ikke bør gjøre en dritt, kan du se på tv, lese bok osv.

Du kommer til å være sliten og sove mer enn vanlig.

Om du får Pinex Forte eller annen Forte-medisin, gkør den at du blir trett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1242564
Del på andre sider

Gjest Pimpi

Det er kun min mann og to nære venninner som vet at jeg har silikon.

Før jeg opererte veide jeg 12 kilo mer. Jeg har puttet innlegg i bhen, for at ingen skulle se at jeg har operert. Etter slankekuren gikk jeg fra liten c til liten a. Nå er eg liten c igjen. Det ser helt naturlig ut. Jeg er 179cm høy og 68 kilo, med atletisk kroppsbygning.

Nå, to uker etter operasjonen, kjennes de ikke så tunge ut. Med det samme syntes jeg de var tunge, ja. Klart det, i løpet av en time ble hver pupp nesten 300 gram tyngre.

Jeg fikk lov til å dusje onsdag. opererte en mandag.

Jeg røyker. Ikke lov å røyke to siste dager før operasjon og den første uken etter. Det går helt fint. Bare å tenke på at resultatet kan bli dårligere om man røyker.

De første dagene der du ikke bør gjøre en dritt, kan du se på tv, lese bok osv.

Du kommer til å være sliten og sove mer enn vanlig.

Om du får Pinex Forte eller annen Forte-medisin, gkør den at du blir trett.

Skal nå alltid klare å kutte den røyken, alt for skjønnheten ikke sant hehe?!

Tror faktiskt jeg skal slutte allerede nå, så sparer jeg mer penger raskere til min etterlengta pupper!

Så fint å høre om andres erfaringer her inne, veldig betryggendes kan du si!!!

Jeg har 70b, men har innleg-noe jeg forsåvidt alltid har brukt (push-up med gel. Har faktiskt fårr meg sånn "silikon BH" som jeg bruker når jeg går på byen.

Reiner med at noen legger merke til det, men jeg skal øke de innlegga jeg nå. Samboeren min vet det jo selvfølgelig og ei veninne-resten skal jeg ikke si noe til. Synes jeg hører familien min....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1242604
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg husker den ryggen jeg også. Det hjalp etter en drøy uke.

Tyngden på puppene venner du deg fort til. Det jeg synes tok lenger tid var å venne seg til størrelsen. De stakk liksom så langt ut:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1243122
Del på andre sider

Skal nå alltid klare å kutte den røyken, alt for skjønnheten ikke sant hehe?!

Tror faktiskt jeg skal slutte allerede nå, så sparer jeg mer penger raskere til min etterlengta pupper!

Så fint å høre om andres erfaringer her inne, veldig betryggendes kan du si!!!

Jeg har 70b, men har innleg-noe jeg forsåvidt alltid har brukt (push-up med gel. Har faktiskt fårr meg sånn "silikon BH" som jeg bruker når jeg går på byen.

Reiner med at noen legger merke til det, men jeg skal øke de innlegga jeg nå. Samboeren min vet det jo selvfølgelig og ei veninne-resten skal jeg ikke si noe til. Synes jeg hører familien min....

Jeg la inn silikon for 2 1/2 mnd. siden. Det er bare en som har sett det (i tillegg til de jeg har fortalt det til)

Og jeg gikk fra liten A til ca. C.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182959-nye-pupper/#findComment-1243444
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...