Gå til innhold

ville dere ha påpekt det hvis dere så noen som så obstiperte ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

Grunnen til denne noe rare overskriften var et spørsmål jeg fikk fra en kirurg i sammenheng med min fordøyelsessykdom. Det er en rekke spørsmål som stilles og så får man poeng for hvor typisk eller plagsomme symptomene er.

Et av disse spørsmålene var altså "har noen av dine nærmeste påpekt at du ser opstipert ut?(altså oppblåst i magen eller forstoppet).

jeg tror ikke jeg hadde klart å se på noen om de var obstiperte og om jeg hadde sett det så hadde jeg iallefall ikke påpekt det!!. Jeg fikk iallefall null poeng på dette, noe kirurgen syntes var rart. For noen måtte jo ha lagt merke til at jeg så oppblåst ut, mente han.

Ville dere ha påpekt det for noen? Og hadde dere likt om noen sa det til dere?

Fortsetter under...

Gjest Timari

Nei, det hadde jeg ALDRI spurt noen om! Å spørre noen om de har problemer med fordøyelsen? Dersom noen hadde spurt meg, hadde jeg blitt irritert!

mvh

godt det er flere som er enige med meg !!. Synes det er et helt meningsløst spørsmål å stille folk. Og så skal gi poeng for det svaret!!. Hadde jeg vært femten år og påpekt det overfor en annen jente kunne jeg risikert å få meg en på trynet eller at vedkommende tok selvmord :). Uannsett så tror jeg folk hadde blitt sure om jeg hadde påpekt det overfor dem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...