Babette Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Som en veps til syltetøyfatet trekkes jeg til alle artikler som har med løping å gjøre. I går fortalte programlederen i PULS (hun som er sammen med Fredrik Skavlan, husker ikke hva hun heter, men det er også uten betydning) at etter råd fra Jorun Sundgot-Borgen bruker hun to sports-BH`er UTENPÅ hverandre når hun løper. Helst skulle det visst være tre, og formålet var å holde alt på plass så ikke vevet blir ødelagt. Nå håper jeg og tror jeg at dette gjelder kvinner med tunge og store pupper. For jeg får pustevansker bare ved tanken. Snakker om armering, og hvordan klarer man å bevege seg med så mye BH på? Er det noen som vet noe om dette? Og er det noen har prøvd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke spesielt store/tunge pupper, men det rister såpass ved løping at jeg ofte har brukt to BH'er, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke spesielt store/tunge pupper, men det rister såpass ved løping at jeg ofte har brukt to BH'er, ja. Men blir det ikke veldig klamt og stramt? Kanskje jeg også skulle prøve. Jeg merker ikke at puppene hopper eller gjør vondt når jeg har bare en på, men man burde kanskje sikre seg mot at vevet blir ødelagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Men blir det ikke veldig klamt og stramt? Kanskje jeg også skulle prøve. Jeg merker ikke at puppene hopper eller gjør vondt når jeg har bare en på, men man burde kanskje sikre seg mot at vevet blir ødelagt. Det er jo ikke sikkert at du har behov for det da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Før jeg fant den veldig gode(og dyre!) sportsbh´en jeg har nå, hendte det at jeg brukte to oppå hverandre.Syntes det gikk helt greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Vevet blir ødelagt? Jøss, vevet blir vel ikke ødelagt om de duver litt, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Vevet blir ødelagt? Jøss, vevet blir vel ikke ødelagt om de duver litt, eller? Jeg har lest et annet sted at man kan få hengepupper hvis man løper uten skikkelig og dertil egnet BH. Men det var nytt for meg at man trenger mer enn en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har lest et annet sted at man kan få hengepupper hvis man løper uten skikkelig og dertil egnet BH. Men det var nytt for meg at man trenger mer enn en. Hengepupper får man som gammel uansett, løping eller ikke løping. Men det er vel greit å hindre at det disser altfor mye, ja. Det er jo ikke behagelig heller. Det med 2 BH'er var nytt for meg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke spesielt store/tunge pupper, men det rister såpass ved løping at jeg ofte har brukt to BH'er, ja. Hvilket merke er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Hengepupper får man som gammel uansett, løping eller ikke løping. Men det er vel greit å hindre at det disser altfor mye, ja. Det er jo ikke behagelig heller. Det med 2 BH'er var nytt for meg også. Det har veldig mye med komfort å gjøre, ja. Jeg er for øvrig kjempefornøyd med min Tri Action fra Triumph. Den er også såpass stor at jeg tillater meg å løpe i bare shorts og BH når sommeren er på sitt heteste. Ja, i skogen, da. Ikke på Karl Johan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvilket merke er det? Hvilke merker sportsBH'ene mine er av..? Har tre stykker, den ene er vel fra Triumph tror jeg. Hvordan det? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvilke merker sportsBH'ene mine er av..? Har tre stykker, den ene er vel fra Triumph tror jeg. Hvordan det? :-) Eh, jeg bommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petrusa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg sliter med å trene med sports-bh jeg. Stropene er så brede at de hele tiden glir nedover skuldrene og jeg må bruke mye tid på å dra de på plass. Så jeg bruker å trene i en vanlig BH, men i en str for liten Funker bra det... En venninne av meg trener alltid med to BH. De er så store at det gjør vondt med bare en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg sliter med å trene med sports-bh jeg. Stropene er så brede at de hele tiden glir nedover skuldrene og jeg må bruke mye tid på å dra de på plass. Så jeg bruker å trene i en vanlig BH, men i en str for liten Funker bra det... En venninne av meg trener alltid med to BH. De er så store at det gjør vondt med bare en. Men går det ikke an å stramme stroppene? Det går sikkert bra å trene med en vanlig BH hvis man har små pupper og ikke trener løping, men med "hoppingen" som følger av løping bør man beskytte puppene skikkelig. På mine sportsBH`er kan stroppene strammes med borrelåslukning, og de sitter som et skudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg sliter med å trene med sports-bh jeg. Stropene er så brede at de hele tiden glir nedover skuldrene og jeg må bruke mye tid på å dra de på plass. Så jeg bruker å trene i en vanlig BH, men i en str for liten Funker bra det... En venninne av meg trener alltid med to BH. De er så store at det gjør vondt med bare en. En oppfinner fant opp en BH som hindret at brystvortene syns utenpå i kaldt vær, og hindret dem i å duve når damen går. BH-en ble presentert på en messe, og en gruppe menn i salen tok med oppfinneren utenfor og ga han en skikkelig omgang juling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.