Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Idag prøvde jeg det nye produktet til Uncle Bens - ris som skal i mikroen. Bare 2 min og den er klar!

Helt genial!!!!

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• ShitDiddelyDo

14

• Mary Poppins

13

• Dorthe

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var den like god som vanlig jasminris, og er det egnet til å lage til en hel familie, eller mer sånn porsjonsvis for EN enkel middag?

Hva er prisen i forhold, jeg mener - det tar tross alt ikke så lang tid å koke ris på vanlig måte :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Genial ide for å tjene penger ja. Om det er så genialt for forbrukerne er jeg ikke sikker på.

Egentlig så er ikke forretningsideen så genial heller. Skal ikke mye til for å lure oss.

Som om vi blir så mye mer lykkelig av å slippe å vente på risen, liksom =)

Skrevet

Genial ide for å tjene penger ja. Om det er så genialt for forbrukerne er jeg ikke sikker på.

Egentlig så er ikke forretningsideen så genial heller. Skal ikke mye til for å lure oss.

Som om vi blir så mye mer lykkelig av å slippe å vente på risen, liksom =)

"Egentlig så er ikke forretningsideen så genial heller. Skal ikke mye til for å lure oss. "

Hvis den er god nok til å lure "oss" til å bruke masse penger på den, så er den jo pr.def. en genial forretningsidé :-)

Selv skjønner jeg ikke at folk får seg til å spise hurtigris når man kan lage ordentlig basmati- eller jasminris på en halvtime.

Også den geniale linjen: "Ris som ikke kleber". Hmm...neivel..ris SKAL klebe, for pokker! :-) (hvordan i all verden skulle man fått den i seg med spisepinner hvis den ikke kleber?)

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hurtigris duger bare til tunfisk med ris, og den eneste grunnen til at hurtigris duger til tunfisk med ris er at jeg peprer det så innihelvetes jævlig at all ris- og tunfisksmak forsvinner.

Enig med Prozak her. Hva faen er problemet med skikkelig ris? Det smaker så mye bedre og er ferdig på 20 minutter mens du sitter og leser eller ser på tv eller chatter på nettet eller leker med en and.

Gjest Snoopy83
Skrevet

"Egentlig så er ikke forretningsideen så genial heller. Skal ikke mye til for å lure oss. "

Hvis den er god nok til å lure "oss" til å bruke masse penger på den, så er den jo pr.def. en genial forretningsidé :-)

Selv skjønner jeg ikke at folk får seg til å spise hurtigris når man kan lage ordentlig basmati- eller jasminris på en halvtime.

Også den geniale linjen: "Ris som ikke kleber". Hmm...neivel..ris SKAL klebe, for pokker! :-) (hvordan i all verden skulle man fått den i seg med spisepinner hvis den ikke kleber?)

Du har kanskje sett Back To The Future III... den pizzaen de har de... som de "hydrerer"...

ÆSJ!!!

Skrevet

Hurtigris duger bare til tunfisk med ris, og den eneste grunnen til at hurtigris duger til tunfisk med ris er at jeg peprer det så innihelvetes jævlig at all ris- og tunfisksmak forsvinner.

Enig med Prozak her. Hva faen er problemet med skikkelig ris? Det smaker så mye bedre og er ferdig på 20 minutter mens du sitter og leser eller ser på tv eller chatter på nettet eller leker med en and.

Du har funnet ut av tunfisk er den billigste proteinkilden, men smaker dritt, du også? :-)

".................................."

Skrevet

Du har kanskje sett Back To The Future III... den pizzaen de har de... som de "hydrerer"...

ÆSJ!!!

Hmmm...husker ikke. Jeg så den på kino for 15 år siden, hvis jeg ikke husker feil, men jeg husker knapt én eneste detalj :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hmmm...husker ikke. Jeg så den på kino for 15 år siden, hvis jeg ikke husker feil, men jeg husker knapt én eneste detalj :-)

De skoene som strammer seg selv har jeg lyst på da, men når det kommer til "genial" mat så melder jeg pass.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har funnet ut av tunfisk er den billigste proteinkilden, men smaker dritt, du også? :-)

".................................."

Tunfisk er sunt og billig. Problemet er bare at det smaker helt forjævlig. Så det går en del pepper. :)

Skrevet

Tunfisk er sunt og billig. Problemet er bare at det smaker helt forjævlig. Så det går en del pepper. :)

Jeg endte opp med å lage tunfiskomelett. 1 boks tunfisk, 2 eller 3 egg (husker ikke helt), en god porsjon brokkoli, karry, salt og pepper. Stor var min overaskelse når jeg oppdaget at det faktisk smakte godt - omtrent ikke antydning til tunfisksmak.

"...................................."

mil1365380270
Skrevet

Tunfisksalat er faktisk nam-nam! Hvis du ikke slanker deg da ;-)

Skrevet

Hvor sundt er egentlig tunfisk da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tunfisksalat er faktisk nam-nam! Hvis du ikke slanker deg da ;-)

Bruker du hermetisk tunfisk da?

For jeg kan virkelig ikke forstå at noen kan like det. Uansett hvor mye godvilje jeg legger til grunn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg endte opp med å lage tunfiskomelett. 1 boks tunfisk, 2 eller 3 egg (husker ikke helt), en god porsjon brokkoli, karry, salt og pepper. Stor var min overaskelse når jeg oppdaget at det faktisk smakte godt - omtrent ikke antydning til tunfisksmak.

Det er fordi du steker den. Det hjelper. Da dreper du også veldig mye smak.

Jeg husker jeg gjorde det for noen år siden da jeg virkelig fikk faenskapet i vrangstrupen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ganske proteinrikt i hvert fall. :)

Skrevet

"Også den geniale linjen: "Ris som ikke kleber". Hmm...neivel..ris SKAL klebe, for pokker! :-) (hvordan i all verden skulle man fått den i seg med spisepinner hvis den ikke kleber?)"

Jeg tror Uncle Bens har hjernevasket en hel generasjon :) I mange år lurte jeg på hvordan kineserne klarte å spise et og et riskorn med spisepinner! Siden Uncle Bens reklamerte med ris som ikke kleber, så trodde jeg det var sånn det skulle være!

Helt til den dagen for rundt 20 år siden da jeg var på kinarestaurant for første gang. Etter det har jeg aldri kjøpt Uncle Bens ris. Jeg holder meg til Jasmine ris og spiser ofte med pinner :)

Skrevet

Bruker du hermetisk tunfisk da?

For jeg kan virkelig ikke forstå at noen kan like det. Uansett hvor mye godvilje jeg legger til grunn.

Jeg forsøkte å koke det i ett minutt etter å ha silt det, og blandet det med cottage cheese (som i seg selv ikke smaker så altfor ille). Jeg husker følelsen av å sitte å brekke seg for hver nedtrykkte munnfull ennå.

Skrevet

Ca. 25% proteiner. Omtrent ingen karbohydrater. Så det duger ikke som mat alene, men som proteinkilde er det uslåelig - ihvertfall prisen tatt i betraktning.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Leker med en and.. He he ;)

Jeg så faktisk en ekte and idag :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...