Gjest Sirenia Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Til dere som har vært på fornebuklinikken.. Var dere fornøyde? Var det vanskelig å få den størrelsen dere ønsket, eller fikk dere det som dere ville..? Lurer også litt på hva man får der...får man en sports-bh? dette får man hos nobel clinic..men aner ikke når det gjelder fornebuklinikken. Får man i tillegg et slags hefte\papirer når man skal dra, der det står råd om hva man skal og ikke skal gjøre etter operasjon? Har operasjonsdag den 12.mai på fornebuklinikken.. Vil bare ha litt informasjon om dem, siden jeg ikke har vært der til konsultasjon.. har bare tatt ting over tlf. siden jeg bor på andre siden av landet. Noe jeg må tenke på å ta med til operasjons-dagen, og dagene etterpå? Skal ligge en natt på hotell dagen etter, for å så fly hjem.. blir det problematisk...? Håper dere kan svare meg så godt som mulig....er ikke helt inne på alt, og blir mer og mer nervøs nå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183267-fornebuklinikken-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sørensen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei! Jeg har ikke erfaring med akkurat den klinikken, men kan svare på noen av de andre spørsmålene dine. Noen steder får man kjøpt bh, mens andre kan man ta med. Noen steder er det valgfritt. Om det er mulig å få kjøpt bh der man opererer, anbefaler jeg det. Da får man riktig størrelse. Jeg fikk brev fra klinikken min en uke før operasjonen, med resepter på smertestillende, Hibiscrub og infeksjonsforebyggende tabletter. I tilleg fikk jeg et ark der det stod mye om hva jeg skulle gjøre før operasjonen og et ark der det stod opplysninger om tiden etter operasjonen. Du bør ta med deg lesestoff, siden det eneste du skal gjøre de nærmeste dagene er å ta det med ro. Du kommer til å sove ganske mye, særlig på operasjonsdagen. Man blir ganske trøtt av Pinex Forte. Du må også ta med deg klær om er enkle å kle på. Jeg brukte en del sånne spagettistroppetopper. De kunne jeg kle på meg via beina. I tillegg har jeg mange cardigans. Det går en del dager før du klarer å ta på deg en vanlig genser, i tillegg skal du ikke løfte armene over hodet den første uken. Du må ha noen med deg til å løfte bagen din når du skal hjem igjen. Er det ikkke utrolig dyrt å reise til Oslo for å få tatt en slik operasjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183267-fornebuklinikken-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-1244297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirenia Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei! Jeg har ikke erfaring med akkurat den klinikken, men kan svare på noen av de andre spørsmålene dine. Noen steder får man kjøpt bh, mens andre kan man ta med. Noen steder er det valgfritt. Om det er mulig å få kjøpt bh der man opererer, anbefaler jeg det. Da får man riktig størrelse. Jeg fikk brev fra klinikken min en uke før operasjonen, med resepter på smertestillende, Hibiscrub og infeksjonsforebyggende tabletter. I tilleg fikk jeg et ark der det stod mye om hva jeg skulle gjøre før operasjonen og et ark der det stod opplysninger om tiden etter operasjonen. Du bør ta med deg lesestoff, siden det eneste du skal gjøre de nærmeste dagene er å ta det med ro. Du kommer til å sove ganske mye, særlig på operasjonsdagen. Man blir ganske trøtt av Pinex Forte. Du må også ta med deg klær om er enkle å kle på. Jeg brukte en del sånne spagettistroppetopper. De kunne jeg kle på meg via beina. I tillegg har jeg mange cardigans. Det går en del dager før du klarer å ta på deg en vanlig genser, i tillegg skal du ikke løfte armene over hodet den første uken. Du må ha noen med deg til å løfte bagen din når du skal hjem igjen. Er det ikkke utrolig dyrt å reise til Oslo for å få tatt en slik operasjon? Takk for svar! Hvis jeg får et brev med litt info uka før, er det jo ikke noe problem.. Følte at jeg måtte vite en masse..og jeg har jo egentlig ikke peiling.. Det er egentlig veldig dyrt å reise herfra med fly ja.. men jeg har en sånn snill pappa som ville betale for turen vår, med sånn fly-poeng-greier..så det blir bra! Gruet du deg veldig i tiden før operasjon? Jeg går å tenker på det hele tiden nå som det nærmer seg.. begynner å bli en smule nervøs nå jah.. Hadde du det slik eller? Føler mest for å utsette det nå..og blir bare mer og mer usikker...og mer og mer nervøs.. For en måned siden var jeg jo 200% sikker... er det bare nerver kanskje..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183267-fornebuklinikken-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-1244375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sørensen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Takk for svar! Hvis jeg får et brev med litt info uka før, er det jo ikke noe problem.. Følte at jeg måtte vite en masse..og jeg har jo egentlig ikke peiling.. Det er egentlig veldig dyrt å reise herfra med fly ja.. men jeg har en sånn snill pappa som ville betale for turen vår, med sånn fly-poeng-greier..så det blir bra! Gruet du deg veldig i tiden før operasjon? Jeg går å tenker på det hele tiden nå som det nærmer seg.. begynner å bli en smule nervøs nå jah.. Hadde du det slik eller? Føler mest for å utsette det nå..og blir bare mer og mer usikker...og mer og mer nervøs.. For en måned siden var jeg jo 200% sikker... er det bare nerver kanskje..? Jeg grudde meg voldsomt den siste uken. Det tok bare tre uker fra jeg bestilte til jeg skulle operere, så jeg fikk vel ikke så god tid til å grue meg, hehe. Da jeg kom på klinikken operasjonsdagen, var all engstelsen borte. Jeg kom dit 7.30 og var i narkose 20 min senere. Klokken 9.50 eller 10.10 kjørte vi hjem. Jeg angrer ikke i det hele tatt. Jeg likte puppene mine fra første titt og er fortsatt utrolig fornøyd med dem! Skal du legge inn over eller under muskelen? Hvor mye? Hvor skal du ha snittet? Jeg la inn 280 og 300 over muskel med snitt under brystet. Jeg tror det er mer smertefritt enn å legge under muskel. Jeg har ikke hatt noen smerter som er til å sutre over. Faktisk mye mindre vondt enn det jeg trodde det skulle bli. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183267-fornebuklinikken-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-1244578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MammaTilMagdalena Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei! Jeg har time akkurat samme dag som deg, og på samme klinikk! Bor oppe i nordland, så jeg har et stykke å reise jeg og.. Jeg syntes de på fornebuklinikken virka kjempeflinke ut! Gruer meg jo veldig til operasjonen, men..de har nok peiling på hva de skal gjøre;) Nå har jeg jo ikke operert meg enda, så det ble litt vanskelig med de spørsmålene.. Menneh...kanskje vi ses? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183267-fornebuklinikken-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-1247555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.