Gå til innhold

Trening...

Gjest Engelen33

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Hei. Lurer bare på åssen jeg skal få tynnere lår? Jeg trener endel og merker at det har blitt mer muskler i lårene. Jeg er nøye med å strekke lårene etterpå, og tar situps. Det er mulig det er bare meg som føler at de er enorme. Har hørt at det er bare noe jeg innbiller meg.. men *sukk*. Hva skal jeg gjøre? Jeg trener jo for å bli tynnere.. det er jo ikke "flesk", men likevel..

Håper på seriøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stressy

Jeg har det samme "problemet" selv.

Jeg bruker ergometersykkel til fettforbrenning. Får god kondis og blir slankere men låra blir faktisk større og mer muskuløse. Merker det på buksene.

Da må en nok kanskje vurdere en annen treningstype som ikke hovdedsaklig tar mest på lårene. Iallefall gjøre treningen i moderat tempo. Eksplosiv trening med stor hastighet vil gi store muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Jeg har det samme "problemet" selv.

Jeg bruker ergometersykkel til fettforbrenning. Får god kondis og blir slankere men låra blir faktisk større og mer muskuløse. Merker det på buksene.

Da må en nok kanskje vurdere en annen treningstype som ikke hovdedsaklig tar mest på lårene. Iallefall gjøre treningen i moderat tempo. Eksplosiv trening med stor hastighet vil gi store muskler.

Tusen takk!! Det var et veldig godt svar! Fikk meg til å tenke det med hard trenig.. det gjør jeg, trener hardt altså..vet ikke helt hva det heter, men det er en blanding mellom sykkel og step. Vet du hva jeg mener? Man kan trene armene i tillegg. Kanskje prøve moderat tempo, også heller trene lenger tid av gangen? Takk igjen, og lykke til med treningen til deg også! ;-) *klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gjør noe annet enn å sykle. Noe som ikke krever så mye av spesifikke muskelgrupper i slike stor grad som sykling.

Fx løping eller svømming...der bruker du flere muskelgrupper. og du får slankere muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Gjør noe annet enn å sykle. Noe som ikke krever så mye av spesifikke muskelgrupper i slike stor grad som sykling.

Fx løping eller svømming...der bruker du flere muskelgrupper. og du får slankere muskler.

Hei! Takk for svar!! Jeg har begynt å løpe.. ser at det hjelper å gjøre litt forskjellig.. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for svar!! Jeg har begynt å løpe.. ser at det hjelper å gjøre litt forskjellig.. *klem*

Flott! Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...