Gå til innhold

Min sønn kan bli KIWI-ungen :-)


gamle tingeling

Anbefalte innlegg

gamle tingeling

Hei dere...

Tenkte jeg bare skulle si til dere ( som vet hvem jeg er) at nå kan dere se sønnen på vido opptak. Han har kommet inn til del finalen i kiwi ungen. Så nå må dere sette dere ned å stemme masse, masse ,og atter masse,,, Det er film nr 2 og den heter morsom lyd:-)

Så om dere er snille, (noe jeg vet dere er) så gå inn å stemm en hel haug..:-)

JEg har det kjempe bra. Trives utrolig godt i mamma rollen både til to bent og fire bent.. Litt hektisk, men mest kos.

Så til dere som sliter her inne... IKKE GI OPP. JEg er et levende bevis på at alt går ann, bare man ser fremover...

JEg var kjempe langt nede.. Alle her inne hjalp meg, men jeg måtte videre... få proff hjelp.. OG masse stå på vilje og alt det der... ( som jeg ble kjempe lei av å høre når jeg var dårlig..) Men det er sant... Det er ikke bare jatt...hehe..

Lykke til alle sammen..

Til dere i "gamle gjengen"- LOve u, and thanks...:-) Gå å stemm da..

http://www.kiwi.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Jadda, gullet, nå har jeg stemt som en gal..;-) Så om ikke lillegullet blir vinneren, så vet ikke jeg...:-)

Han er bare så herlig skjønn, og jeg bare elsker å se på filmen. Du er heldig du, gullet mitt.

Kjempeglad i deg, og ja, det er sant som hun sier, hun ga aldri opp, og det ser dere nå. Tøff jente, denne lille Tingelingen min.:-)

STOR klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke "kjenner" til deg fra før så sjarmerte den ungen meg i senk!!

Stemme herved avgitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har stemt både i går og i dag. Er det sånn at man kan stemme kun én gang pr dag?

Og som jeg har sagt til deg før: Du er tøff, og du har en nydelig og skjønn liten en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle tingeling

Har stemt både i går og i dag. Er det sånn at man kan stemme kun én gang pr dag?

Og som jeg har sagt til deg før: Du er tøff, og du har en nydelig og skjønn liten en!

Dere kan stemme mange ganger, så mange dere vil... Men ikke trykk på tilbake knappen,for å gå tilbake, vet ikke om stemmene blir registrert da..

Taker og bukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle tingeling

Ja, er han ikke nydelig...

Nå ligger han ute å sover litt. Skal ha vaksine i dag. Stakkar liten...

JEg elsker lillegutt...

Takk til alle dere som har stemt.. Håper dere stemmer i ny og ne når dere er inne på nett da.. Han skal være der i to mnd...

Takker og bukker til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Stemmen er avgitt. Lykke til, og det er godt å høre at du har fått det så bra. Livet er verdt å kjempe for!

Vh bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe herlig unge! Godt at det går bra med deg. Du gir håp til mange som er innom her. Stemme avgitt opp til flere ganger. Lykke til med sjarmtrollet ditt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...