Gå til innhold

Forbrenning

Gjest TrippTrappTresko

Anbefalte innlegg

Gjest TrippTrappTresko

Jeg har gått ned 15 kg på et halvt år nå ved å spise 1200 kalorier daglig og trene 1 time daglig. Nå har jeg egentlig 10 kg til å gå ned, men det har stoppet helt opp! Virker som om forbrenningen ble for lav.(Veier nå 74 kg og er 1.65 cm).

Jeg har nå trappet opp til 2000 kalorier for å få forbrenningen i gang igjen. Gikk opp 2 kg da jeg økte inntaket, men vekten har nå stabilisert seg. Har spist 2000 kalorier i 4 uker nå og vekten har vært stabil i 3 uker. Trener like mye som før så jeg kan egentlig ikke trene noe mer, men ønsker å gå ned 10 kg til.

Hvis jeg går ned til 1200 kalorier igjen nå, vil jeg da gå ned de siste kiloene? Eller må jeg leve lenger på normal kost for å få i gang forbrenningen enda mer? Hvor lenge i så fall?

Håper noen har peiling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm..., dette med forbrennning er ikke lett. Kroppen holder igjen på nedgang i "dårlige" tiden, ren overlevelsemekanisme-forsvar.Det beste du kan gjøre for og holde oppe forbrenninga er og fortsette og trene.Jeg bruker også CLA for og bedre effekt på forbrenninga, når jeg trener, 6 kapsler daglig.Jeg har vel gått ned åtte- ni kilo siden november, prøver og unngå karbohydrater etter kl. fem på ettermiddagen.Spiser proteinholdig mat etter dette, men så og si ingen karbohydrater. Legger meg allikevel ikke sulten.Spiser karbohydratrikt til frokost, midre senere på dagen.Går kroppen sulten, går forbrenningen ned automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...