Gjest BigPrincess Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg er 18 år og veier 65 kilo og er 1.67 høy. Leste på et dansk nettsted nå at 95 % av jenter på 18 år veier mellom 45 og 61 kilo. Vil det si at jeg er overvektig? Er virkelig "alle" 18-åringer så slanke? Følte meg plutselig litt feit... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Oh my god. Du er helt sikkert akkkurat passe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petrusa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 å GUD når skal alle normalvektige unge jenter slutte å komme med dette spørsmålet på nett og sånne spørresider i jentebladene osv? at det aldri slutter... tror forresten neppe det er særlig utbredt å bare veie litt over 45. og mange av de resterende prosentene er lavere enn 168. Gjennomsnittshøyden for norske kvinne er 166cm. Og noen har grov beinbygning og naturlig/lett for å få store sterke muskler og MÅ derfor veie noen kg mer enn de som er veldig slanke av "natur" og beinbygning. Altså ofte kropp som er god på utholdenhet mot styrke. Bare et eks på grunner til forskjeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurulf Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du er normalvektig. Denne linken er fin, den tar hensyn til alder når den forteller hvilken BMI sim er undervekt, normalvekt og overvekt. http://www.ur.se/vetenskap/322 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Du er langt i fra overvektig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NEI, DU GJØR IKKE DET Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Unnskyld meg, men du skal ikke tro på alt det du leser i ukeblader og aviser osv... Det er bare rett og slett sprøyt det meste av det... Kanskje du heller bør være fornøyd med deg selv og prøve å få deg mer god selvtillitt.. Ikke være så veldig opptatt av å sammenligne deg selv med alle andre 18åringer i et uke blad Hva som er vanlig vekt hos en person er inviduelt fra person til person i forhold til høyde, muskler osv... Du er IKKE feit med dine 65kg til dine 1.67cm... Snakk om å stille et slikt idiotisk spørsmål.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.