Gå til innhold

Veier for mye?

Gjest BigPrincess

Anbefalte innlegg

Gjest BigPrincess

Jeg er 18 år og veier 65 kilo og er 1.67 høy. Leste på et dansk nettsted nå at 95 % av jenter på 18 år veier mellom 45 og 61 kilo. Vil det si at jeg er overvektig? Er virkelig "alle" 18-åringer så slanke? Følte meg plutselig litt feit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest petrusa

å GUD når skal alle normalvektige unge jenter slutte å komme med dette spørsmålet på nett og sånne spørresider i jentebladene osv?

at det aldri slutter...

tror forresten neppe det er særlig utbredt å bare veie litt over 45. og mange av de resterende prosentene er lavere enn 168.

Gjennomsnittshøyden for norske kvinne er 166cm.

Og noen har grov beinbygning og naturlig/lett for å få store sterke muskler og MÅ derfor veie noen kg mer enn de som er veldig slanke av "natur" og beinbygning. Altså ofte kropp som er god på utholdenhet mot styrke. Bare et eks på grunner til forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest NEI, DU GJØR IKKE DET

Unnskyld meg, men du skal ikke tro på alt det du leser i ukeblader og aviser osv... Det er bare rett og slett sprøyt det meste av det...

Kanskje du heller bør være fornøyd med deg selv og prøve å få deg mer god selvtillitt..

Ikke være så veldig opptatt av å sammenligne deg selv med alle andre 18åringer i et uke blad

Hva som er vanlig vekt hos en person er inviduelt fra person til person i forhold til høyde, muskler osv...

Du er IKKE feit med dine 65kg til dine 1.67cm...

Snakk om å stille et slikt idiotisk spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...