Gå til innhold

Lekkasje ved tilkobling oppvaskmaskin - dekkes av forsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har oppdaget lekkasje under vasken ved tilkoblingspunktet til oppvaskmaskinen. Dette oppdaget vi tilfeldigvis fordi vi så en flekk på taket UNDER kjøkkenet - dvs at vi tror dette er en omfattende sak.

Dekkes dette av forsikringen når man har vannskadeforsirking i innbo-forsikringen?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Innboforsikringen min dekket det ikke men derimot forsikringen i gården dekket det med 10 000 kr i egenandel som jeg måtte betale. Leiligheten under måtte pusse opp badet.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Innboforsikringen min dekket det ikke men derimot forsikringen i gården dekket det med 10 000 kr i egenandel som jeg måtte betale. Leiligheten under måtte pusse opp badet.

Hadde du innboforsikring som slett ikke dekket vannskade, eller var det sånn at en "slik type vannskade" ikke ble dekket?

Skrevet

Hadde du innboforsikring som slett ikke dekket vannskade, eller var det sånn at en "slik type vannskade" ikke ble dekket?

Jeg har innboforsikring med toppsikring gjennom Kommune Forbundet så det var nok det at skaden var så stor at den hadde gått nedover til en annen etasje. Jeg fikk ikke dekket noen ting hjemme hos meg heller, bare naboen under som fikk dekket sitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...