QED1365380859 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei!Kunne slutte å bruke cisordinol (6 mg) etter 10 års bruk,da jeg fikk ordinert Glukosamin (aminosyre) av lege for å tettelekkasje i tarmen. En effekt av glukosamin er at den fungerer somnervotransmitter. Dosene av glukosamin som måtte til var immidlertidigså store (20 mg) at kroppen tilslutt sa stopp. Effekten av å slutte med ciscordinol var:Konsentrasjonen kom tilbakeIkke lenger unormalt trøttLeddproblemene forsvantAsmatiske tendenser / tett nese forsvantSlutt på stiv nakkeMen ved kraftig reduksjon av glukasamin, måtte dosen med cisordinolfrem igjen (bruker det for å bekjempe uro/det å tenke for mye)Etter fire dagers bruk er bivirkningene fullt på høyde igjen...Så spørsmålet:Er det noe alternativ til cisordinol?F eks Rispertal?Har prøvd Zuprexa med det resultat at jeg sov 14 timer i døgnet og lå påsofaen de resterende...Finnes det noen spesifikk nervotransmitter jeg kan ta?På forhånd takk for svar!MvhQED 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184362-cisordinol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.