Gjest Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har fått diagnose betennelse i leddposen på en skulder. Det er også antydning til bruskdannelse. Min fastlege anbefaler kortison. Jeg har for en måned siden fått to sprøyter uten bedring. Hva kan gjøres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shrekk 78 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gå til akupunktur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Betennelse i skulderledd. En betennelse i slimpose ved skulderleddet som det både er kalk og mulig bruskdannelse i, må noen ganger behandles operativt. Når 2 kortison-sprøyter ikke har hjulpet er det lite å forvente av mer kortison. Selv om denne betennelsen synes å ha blitt ganske kronisk, har jeg i liknende situasjoner sett bedring av styrke og bevegelighets-trening. Treningen må da foretas slik at smerter ikke provoseres, hvis det er mulig. Som oftest er det mulig å finne frem til enkelte øvelser (sammen med fysioterapeut) som tar hensyn til dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JSB Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Thermotex har dokumentert virkning på slike plager. Se www.ajgruppen.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.