pariserloff Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå er jeg så lei!alle maser om at de er så tykke og det er så synd på alle som er litt tykke og du må for guds skyld ikke si til noen at de er litt tykk!nei..vi kan jo såre dem..på tv,på internett,i posten i aviser ja til og med her tyter det ut med råd om slanking,alle mulige fantastiske ting du kan bruke til hjelp under slanking, fulle kostplaner og treningsplaner ligger ute på internett osv osv.... også har dere oss da..vi som er,ja hva skal jeg si, ufrivillige undervektige..nei til oss er de greit at si hva som helst å så tynn du er nei uff,nå må du spise litt mer nå må du legge på deg og vi skal liksom ikke ta oss nær av dette eller synes det er noe ille... men guess what? Det er like ille,om ikke værre å være undervektig som tykk, for det ER mye vanskligere å legge på seg enn å slanke seg..og hjelp får vi heller ikke! Når skal noen tenke ¨på oss? Det er forferdelig vansklig..det hjelper lite når svaret man får fra leger og kostogernæringseksperter er spis mye mat med karbohydrater...eh,javel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flosshatt Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er for det meste enig med deg altså - men hvis du sliter med å legge på deg, hvordan kan du da uttale deg om at det er verre å gå opp i vekt enn ned? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pariserloff Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Er for det meste enig med deg altså - men hvis du sliter med å legge på deg, hvordan kan du da uttale deg om at det er verre å gå opp i vekt enn ned? Det kan jeg si for det første at det er leger o.l som har uttalt seg om (det finnes selvfølgelig unntak) og fordi de som skal slanke seg for sinnsykt mye hjelp fra alt og alle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.