hillary Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg er så rar at jeg liker det + fiber er jo sunt.. Betenkeligheter??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Altså, du mener å spise peanøtten med den beige skallet på? Ja, ja, hver sin lyst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hillary Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Altså, du mener å spise peanøtten med den beige skallet på? Ja, ja, hver sin lyst. Ja nettopp, det lukter så godt og så gjør det jo at man ikke spiser så altfor mye peanøtter også da ;-) Tenkte meg igrunn at det var uvanlig å spise det skallet ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja nettopp, det lukter så godt og så gjør det jo at man ikke spiser så altfor mye peanøtter også da ;-) Tenkte meg igrunn at det var uvanlig å spise det skallet ja. Må si jeg aldri har hørt om noen som spiser skallet på peanøttene før - kanskje elefanten gjør det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hillary Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Må si jeg aldri har hørt om noen som spiser skallet på peanøttene før - kanskje elefanten gjør det? Jeg har søkt på nettet og det ser ut som det finnes folk som røyker peanutskall!!!! De er verre enn meg da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har søkt på nettet og det ser ut som det finnes folk som røyker peanutskall!!!! De er verre enn meg da? Oj, ja, jeg er enig. Det er verre enn deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.