Gå til innhold

rømme


Gjest x

Anbefalte innlegg

Om dette er det rette forumet det vet jeg ikke og hadde noen for noen år siden sagt at jeg skulle spørre om dette ville jeg aldri ha trodd dem MEN:

Min 3 år gammel datter elsker rømme. hun kan spise rømme til hva som helst. Til fisk tar hun ca 2-3 spiseskjeer på tallerkenen (Jeg greier å ta selv perioden :) Hun dypper skjea si med en liten liten fiskebit på oppi rømmen, fyller hele hennes lille skje med rømme å spiser dette. Når hun har spist opp rømmen tar hun mer rømme på tallerkenen. Opp til 3 ganger kan hun fylle på. Kan det være farlig å spise for mye rømme ? Hun har også forkjærlighet til sennep men ennå ikke så ille som med rømmen. Rømme har hun elsket siden hun var 1 år. Så her i huset er ikke fisk noe problem :)

Tro det eller ei hennes mor kan ikke fordra rømme, så ikke skjønner jeg hvordan hun greier å spise så mye rømme :)

Har ikke merket noe med avføringen og hun er fin på stumpen. Er som 3-åringer flest veldig selvstendig med humør som berg og dalbane.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...