Gjest ergometer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg ergometersykkel da jeg har slitt med belastningsskader bl.a ved mye jogging etc.. Får jeg i tilfelle en ok sykkel for under 2000 kroner? (vil kjøpe ny) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg kjøpte en hel grei ergometersykkel for rundt 1000-lappen for et par år siden. Det er ingenting å utsette på den. Men det må sies at jeg ikke brukte den i mer enn et par måneder, så hvor lenge den eventuelt vil holde dersom man bruker den regelmessig aner jeg ikke. Sjekk innom diverse sportsbutikker. Tror jeg kjøpte min her: www.xxl.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tråkker Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg kjøpte min (helt ordinær) på Intersport og har brukt den regelmessig i over 4 år nå. Kosta to tusen den gang. Idag får du dem sikkert mye rimeligere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.