Gå til innhold

Vekttap med CLA

puttelull

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å ta 4-6 CLA-kapsler daglig i februar, samtidig som at jeg la om kostholdet en smule... Og jeg har begynte å bevege meg litt lenger enn fra sofeaen og til kjøleskapet. Kuttet ut alt snop: potetgull, sjokoladeplater, godterier, brus, smør/majones osv.

spiser masse frukt og grønnsaker, og drikker masse vann.

Da jeg gikk på vekta før "omleggingen", veide jeg 85 kg. I dag veide jeg 79!!!

Jippi!!!

Men- hvis jeg nå kutter ut CLA'en, men fortsetter med kostholdet, vil jeg da gå opp i vekt igjen!? Er det CLA'en som har gjort jobben til nå, eller er det virkelig mulig for _meg_ å gå ned i vekt!?

Lurer, fordi jeg ikke har mer CLA igjen... (gubben har smugspist av posen, han og!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kosthold/mosjon = fasitsvaret

Det er garantert IKKE CLA`en som er årsaken til din vektnedgang.

Det er omleggingen av kostholdet ditt og mosjonen din som har gjort dette.

Det er da ikke så lenge siden det ble skrevet i flere aviser/tidsskrifter at noen faktisk la på seg av CLA`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke så lenge siden det ble skrevet i flere aviser/tidsskrifter at noen faktisk la på seg av CLA`en.

Så bra! Da kan jeg med god visshet om det slutte å kjøpe disse svindyre kapslene, - og kanskje likevel fortsette å gå ned i vekt!!!

Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok din egen innsats som har gjort at du har gått ned. Det fins ingen forskning som viser at CLA virker, det er til og med forbudt å markedsføre det som et slankepreparat. Fortsett som du hittil har gjort du, men spar pengene du ville ha brukt til CLA til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjetta

Hm, jeg er litt i tvil, jeg!

Jeg begynte med CLA-kapsler for ca 3 mnd siden, og har ikke gjort noen endringer i kosthold/mosjon. Likevel har jeg gått ned 5 kg på denne tiden!

Kan det være mulig at CLA virker forskjellig på oss!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kilo siden februar dersom du har lagt om kostholdet en smule + sluttet å spise snop + beveger deg litt høres rimelig ut. Det har du nok klart helt på egenhånd vil jeg tro.

Fortsett uten CLA en mnd. og se. MEN husk at de første kiloene er de enkleste å gå ned, så ikke tro det er CLA'en som gir utslaget dersom vekta ikke gir utslag denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...