Gjest noe for meg, tror jeg Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kom over denne siden nå; www.xlpluss.no, de driver trim for overvektige folk. Ser ut som en ålreit greie det der? Er så lei av at leger og andre fagfolk hele tiden forteller meg hva jeg bør gjøre, kunne være greit å prøve noe annet. Dessuten trenger jeg et tupp i rævva for å komme meg ut, jeg veier altfor mye og nå må noe gjøres. Andre brukbare tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har selv veid over 120 kilo, og har erfart at det er en livsstilendring som må til for å gå ned i vekt. Alle de som står med pekefinger og sier "Spis mindre" de vet ikke hva de snakker om. Det som hjalp- og hjelper meg er å gå tur, og å svømme og sykle. Jeg har ikke blitt slank, og jeg har ikke som mål og bli slank heller, men jeg har som mål å få en bedre helse i en kropp som jeg kan bevege meg med uten at kiloene begrenser meg. Jeg har endra en god del på kosten uten at jeg sulter av den grunn. Tillater ikke meg selv å spise godteri før en halv time etter at jeg har spist et eple eller en gulrot. Og ofte er godtetrangen borte da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.