slamp82 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 heisann! Jeg har nylig blitt løpefrelst, men jeg sliter sånn med magesmerter og mye "hold" under løpingen. Er det noe å gjøre mot sånt? Hvor lang tid bør det gå før man løper etter et måltid? Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg hadde ofte hold tidligere, men aldri nå lenger. Det har noe med kondis og pusteteknikk, det kommer, med trening! Hvor lenge du bør vente kommer an på hva du har spist. Prøv å ikke spise senere enn to timer før, og da helst noe lett fordøyelig, f.eks loff, banan, el. Vær også forsiktig med melkeprodukter, mange blir dårlig i magen av det. Det kan også være lett å få hold av sportsdrikker og andre drikker med sukker og salt. Mens vann sklir rett igjennom blir annen drikke liggende å skvulpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.