Gjest MrPimmel Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har kokt et par kg laks for å ha noen dager, er det best å la den ligge i krafta og sette den i kjøleskapet, eller helle ut krafta og la den ligge tørr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tørr i folie kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tørr i folie kanskje? Ja. Det var for fristende med kr 24,90 pr kg. Jeg slo til med en diger rusk på 4,5 kg rensket, og kokte en full kjele, ca halve rusken. Men nå er jeg aleine noen dager og må ete det sjøl. Tror jeg spiste opp en halvkilo med masse salat, taziki og kalde potetskiver med litt smør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja. Det var for fristende med kr 24,90 pr kg. Jeg slo til med en diger rusk på 4,5 kg rensket, og kokte en full kjele, ca halve rusken. Men nå er jeg aleine noen dager og må ete det sjøl. Tror jeg spiste opp en halvkilo med masse salat, taziki og kalde potetskiver med litt smør. Det høres kjempegodt ut! Jeg pleier å ha laks i ovn med smør på, salt og pepper, dill og sitronskiver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det høres kjempegodt ut! Jeg pleier å ha laks i ovn med smør på, salt og pepper, dill og sitronskiver. Hadde jeg ikke vært så mett, så hadde jeg blitt sulten! :-) puh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg kommer innom på middag i morra. Har med pepperrot, hvitvin og "en lille". Passer det ved 6-tida? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg kommer innom på middag i morra. Har med pepperrot, hvitvin og "en lille". Passer det ved 6-tida? Takk for tilbudet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hadde jeg ikke vært så mett, så hadde jeg blitt sulten! :-) puh Du får prøve det en gang! Kraften blir god saus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Avkjøl den i kraften, ja. Da holder den seg saftigst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.