Gå til innhold

Hvilke multivitaminer?

Gjest hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Gjest hva anbefaler du?

Det finns så mange merker med multivitaminer på markedet. Alle er sikkert ikke like gode. Noen som har noe bestemt merke å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva anbefaler du?

Mivi Total Flex !

Jeg har faktisk prøvd Mivi Total Pluss i noen uker nå - det er vel litt av det samme? Men den er flytende, og det syns jeg blir så tungvint å ta, må ha flere skjeer av det. Jeg vil helst ta det i tablettform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk prøvd Mivi Total Pluss i noen uker nå - det er vel litt av det samme? Men den er flytende, og det syns jeg blir så tungvint å ta, må ha flere skjeer av det. Jeg vil helst ta det i tablettform.

Mivi Total Flex er sterkere enn pluss.Den inneholder ribos, og det gjør ikke pluss.Mivi total pluss får du også i tab .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Spektro fra Solaray. Ellers er multi fra Nature's Sunshine også bra.

Det som for meg kjennetegner gode multivitamineraler er at de bruker naturlige ingredienser og at de ikke pakker dem for hardt sammen. Begge disse oppfyller mine krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Spektro fra Solaray. Ellers er multi fra Nature's Sunshine også bra.

Det som for meg kjennetegner gode multivitamineraler er at de bruker naturlige ingredienser og at de ikke pakker dem for hardt sammen. Begge disse oppfyller mine krav.

Spektro. Brukt de i mange år.

Tar Omega-3 samt en magnesium/kalsium tablett ved siden av. Sistnevnte ble jeg rådet til å ta p.g.a. kronisk muskelsmertesynrom og de har hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...