Gå til innhold

Rosenrot

Hønemoren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Spørs hva slags effekt du ønsker deg da - de skal jo hjelpe for det meste :-)

Jeg har brukt de for energi og slanking og synes de virker bra. Går en times tur hver morgen og kjenner at jeg har litt å ta i med da og jeg har gått ned 5 kg de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har brukt de for energi og slanking og synes de virker bra. Går en times tur hver morgen og kjenner at jeg har litt å ta i med da og jeg har gått ned 5 kg de siste ukene.

Takk for innspill.

Så flink du har vært!

Det er for å få litt mere energi jeg skal prøve Rosenrot. Sliter med fibromyalgi og føler meg i lange perioder utbrent og har mangel på energi. Er ute og går turer og jogger 2-3 ganger i uka og det vil jeg fortsette med.

Har ikke brukt dem mere enn en knapp uke enda, men er ihvertfall i en god periode så de kan nok ha gjort sitt.

Lykke til videre med ditt bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for innspill.

Så flink du har vært!

Det er for å få litt mere energi jeg skal prøve Rosenrot. Sliter med fibromyalgi og føler meg i lange perioder utbrent og har mangel på energi. Er ute og går turer og jogger 2-3 ganger i uka og det vil jeg fortsette med.

Har ikke brukt dem mere enn en knapp uke enda, men er ihvertfall i en god periode så de kan nok ha gjort sitt.

Lykke til videre med ditt bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jeg bruker det i ny og ne. Merker det spesielt på at jeg ikke blir så fort stresset. Blir mer opplagt hvis jeg er trøtt. Det merket som på meg har virket(husker ikke navnet) er norsk og det står utenpå esken at det er dokumentert effekt. Esken er lys beige med rød skrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...