Gasspedal Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg brakk kragebenet for 5 dager siden. Jeg lurer på hvordan fremdriften for leging av dette bruddet. Når jeg sover opplever jeg at våkner av at det rykker til i skulderen, med påfølgende store smerter. Er det normalt? Lurer også på når jeg anslagsvis er fullt rehabilitert. Jeg er forøvrig i midten av 30-årene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 En kollega brakk kragebeinet i slutten av januar og var sykmeldt til i april en gang. Nå i mai-juni ble hun helt i orden igjen, har trent hos fysioterapeut helt til nå nylig. Tror smertene ga seg etter en 2-3 uker. I begynnelsen var hun litt "skakk" og skuldra hang liksom litt, men nå tror jeg ikke du kan se det hvis du ikke vet det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.