Gjest Slankis Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Håper noen har mer peiling enn meg... :-) Jeg har gått ned 5 kg og veier nå 65. Vil gjerne ned 5 kg til, men nå sier kroppen stopp. Går ikke lenger ned når jeg spiser 1200 kalorier. Er det skadelig for kroppen om jeg går ned til 1000 kalorier i en periode og ser om jeg da kan gå ned 5 kg? Man må jo spise mindre når man er mindre, ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Og hva tror du skjer når du begynner å spise normalt igjen? Riktig. Du går opp igjen 5 kilo og vel så det. Litt mer trim er nok en bedre løsning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Evt. bevege seg mer ;-), man skal IKKE spise mindre, men mulig sammensetnignen av kostholdet kan endres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaIrene Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Enig med de andre. Ikke spis mindre, men begynn å trene mer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mosekrible Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Øk heller inntaket med mellom 300-500 cal en periode for å heve forbrenninga. Og som de andre nevner, tren i tillegg..så forbrenner du mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.