Mekki Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei!Vet ikke om jeg spør rette lege, men første gang jeg prøver dette.Er liksom ille å fly til fastlegen for det minste ting syntes jeg.Så nå prøver jeg dette.Har begynt å ta MC-lappen. Og på grunn av uvant bruk av muskler, harjeg vel fått senebetennelse i høyre arm/albu.Er det noe medisin å få kjøpt for dette på apoteket som er uten resept?Med hilsen Irene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 -Mekki. Ja, slik blir det ved uvant bruk av muskulaturen. Når du fortsetter med å kjøre m.-sykkelen, prøv å finne en mer avslappet måte å holde styret på. Men til det vonde du allered har. Uten resept får du Ibux som både er smertestillende og anti-inflamatorisk. Legg også på litt is 10-15 minutter daglig på de betente senene. Dette demper også betennelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.