Gjest kiwijenta Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg er en slank jente på 22 år som trener styrke noen ganger i uken. Ikke noe blodseriøs trening, men jeg ønsker å bli litt strammere i kroppen og sterkere. Jeg trener som regel om morgenen. Bør jeg spise noe før jeg setter i gang med treningen? Med oppvarming varer det ca en time. Eventuelt hva? Og hva bør jeg spise de neste timene? Samtidig som jeg vil bygge muskler, vil jeg også forbrenne fett, så det er viktig at jeg ikke spiser for mye etterpå heller. Takker for svar=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Du bør få i deg litt raske karbohydrater om morgenen før du trenere. En GodMorgen yogurt eller en skive med et glass juice eller noe. Etter trening er det veldig viktig at du får i deg proteiner. Det er jo ingen mening i å trene styrke for å stramme opp, dersom du ikke gir kroppen din "byggesteiner" til å gjøre nettopp det. Hvis du lar vær å spise etter trening, så tærer kroppen av de muskelene som allerede er der for å få energi. Få i det en kyllingfilet, cottage chese eller bønnesalat. I hvert fall sørg for at kroppen din får i seg proteiner innen en time etter trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du bør få i deg litt raske karbohydrater om morgenen før du trenere. En GodMorgen yogurt eller en skive med et glass juice eller noe. Etter trening er det veldig viktig at du får i deg proteiner. Det er jo ingen mening i å trene styrke for å stramme opp, dersom du ikke gir kroppen din "byggesteiner" til å gjøre nettopp det. Hvis du lar vær å spise etter trening, så tærer kroppen av de muskelene som allerede er der for å få energi. Få i det en kyllingfilet, cottage chese eller bønnesalat. I hvert fall sørg for at kroppen din får i seg proteiner innen en time etter trening. Du glemte tunfisk - utvilsomt den beste, og kvalmeste, proteinkilden i forhold til pris :-) ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.