Gjest har magevondt Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De siste 2-3 mnd har det vært slik at hver gang jeg spiser, får jeg vondt i magen. Det rare er at smerten liksom "følger" maten nedover, slik at det først gjør vondt nederst i magesekken, deretter vondt i tynntarmen, til sist et punkt i tykktarmen. Avføringen er normal stort sett, men iblant litt forstoppelse. Fastlegen har tatt vanlige blodprøver osv og finner ikke tegn til infeksjon eller sånt. Har heller ikke cøliaki. Jeg skal bli henvist til gastro- og koloskopi, men det vil ta tid. I mellomtiden grubler jeg fælt på hva det kan være. Noen som har erfaring med noe liknende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ketilk1365380881 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei. Min kone hadde mavesmerter i flere år og legen fant ikke ut av det og hun ble oppgitt av legene tilslutt. Fikk til svar at dette måtte hun bare leve med! Tilfeldigvis begynte hun med Herbalife som kost tilskudd og etter 3 mnd begynte hun å teste forskj matvarer som hun ikke tålte, og det viste seg at hun var helt bra igjen. Og det har hun vært i 4 år. Vet ikke om dette var noe bra tips, men det funket noe helt utrolig for henne ihertfall! Får du i deg nok Fiber?- Vann?- Hvor mange måltider spiser du pr dag? HVA spiser du? Hjelper deg gjerne med flere tips!Uansett ønsker jeg deg lykke til! Håper du kan finne ut av det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mageknipe Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har også mye vondt i magen. Har ikke vært til legen med det ennå. Det blir vondt så fort maten har kommet ned i magen. Den romler også veldig høylytt. Dette fører til at jeg ikke orker å holde på magen, og den blir stående ut. Er det sånn du har det også? Jeg har undersøkt litt, og synes det i perioder har vært bedre. Sukker er værst. Melk er greit. Har litt probleme med fordøyelsen også. Aner ikke hva det kan være, men siden du spurte om fler med samme problem.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.