Gjest Slankeren Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg spiser endel grønnsaker nå som jeg slanker meg, men begynner å bli litt lei av gulrot og kål... Noen som kan gi meg noen tips om andre grønnsaker som kan spises rå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Paprika, mmmm! Og agurk. Minimais. Gjerne med dip til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Div. salatgrønnsaker! Salat, paprika, agurk, løk, mais, reddiker, sukkererter, osv. osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Sjekk ut denne siden: http://www.frukt.no/Article.aspx?artid=8677 =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Sukkererter! *slafs* Alle typer salater, gjerne i lett blanding. Kålrot, selleri, agurkstaver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Lag gresk salat. Tomat, skrelt agurk, rød løk og svarte oliven. På toppen litt fetaost (finnes i 3%) og bittelitt olivenolje. Jeg har også et krydder på toppen som jeg kjøpte i Hellas som heter Gresk salat krydder. Får sikkert kjøpt det her også. Ligner litt på oregano. Dette er veldig forskjellig fram mange andre grønnsaker, og veldig godt. Selvsakt litt mer kalorier enn bare kål og gulrot, men det er veldig magert når du bruker 3% fetaost. Det skal også være veldit lite olivenolje for å gi god smak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slankeren Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tusen takk for mange gode grønnsakstips *løpe til butikken* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Lag gresk salat. Tomat, skrelt agurk, rød løk og svarte oliven. På toppen litt fetaost (finnes i 3%) og bittelitt olivenolje. Jeg har også et krydder på toppen som jeg kjøpte i Hellas som heter Gresk salat krydder. Får sikkert kjøpt det her også. Ligner litt på oregano. Dette er veldig forskjellig fram mange andre grønnsaker, og veldig godt. Selvsakt litt mer kalorier enn bare kål og gulrot, men det er veldig magert når du bruker 3% fetaost. Det skal også være veldit lite olivenolje for å gi god smak. Glemte du den grønne paprikaen? Den må jo med i en gresk salat :-) Men enig i at det er utrolig godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Div. salatgrønnsaker! Salat, paprika, agurk, løk, mais, reddiker, sukkererter, osv. osv. Mais er jo egentlig korn da, og vi kan ikke spise ubegrenset av det under slanking. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Mais er jo egentlig korn da, og vi kan ikke spise ubegrenset av det under slanking. Det har du rett i... Glemte det i farta...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Glemte du den grønne paprikaen? Den må jo med i en gresk salat :-) Men enig i at det er utrolig godt! Den må ikke være med. Det er ikke alltid du får servert den med grønn paprika. Og det synes jeg er like greit ettersom jeg ikke liker grønn paprika noe særlig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fersk asparges (yømmi!) Grilla rød paprika 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Knutekål! Kjempegodt! Men dessverre har den en ganske begrenset sesong. Blomkål er godt å knaske rå også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nepe er godt!! Reddiker også. Knaskerøtter. Og alle de andre som er nevnt under her ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Blomkål, sukkererter, paprika, agurk, brekkbønner, neper, selleristang, salater, tomat, squash. Brokkoli er kjempgodt når det er forvellet. Dvs. du legger den i fosskokende vann 1 minutt, tar de opp og legger den rett i iskaldt vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.