Styrkeløfter Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei Jeg er aktiv styrkeløfter. Etter tung knebøy for en måned siden har jeg hatt smerter i høyre side av korsryggen, utstrålende til høyre bein (helt ned i foten). Jeg har opplevd en viss bedring de siste ukene, men kan fortsatt ikke trene som vanlig. Dette er noe jeg har hatt mange ganger før, og det har alltid glidd over etter en tid. Jeg håper naturligvis at det samme skal skje denne gangen, men burde jeg likevel få en undersøkelse? Jeg går ut fra at det er snakk om trykk mot isjasnerven. Etter det jeg har forstått, kan dette ha ulike årsaker. kan en kiropraktor / behandler med spesialkompetanse innen idrett si noe om hvordan man bør forholde seg til slike problemer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Både kiropraktor og fysioterapeut som har spesialisert seg enten innen manuell terapi eller idrettsmedisin, vil kunne gi deg en vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.