Gjest fanto Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 I boken hans, Vitaminrevulosjonen.Står det at sukker inntaket i forhold til å gå på en candida diett, spiller ingen rolle. All anna litteratur om emne jeg har lest, står det stikk motsatt. Hva er fakta?? Forresten noen som vil annbefale denne legen ? Takk. V.h 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 JEg har stor tiltro til dr. Flytlie. Har vært på foredrag med ham, og det var spennende. Synes det virker merkelig at han sier at sukker ikke har noe å si for candida. All sopp elsker sukkerrike matvarer. Og ved å redusere sukkerinntaket vil man sulte soppen. Har da også erfart det på egen kropp at underlivssopp gikk over etter at jeg kuttet alle enkle karbohydrater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 JEg har stor tiltro til dr. Flytlie. Har vært på foredrag med ham, og det var spennende. Synes det virker merkelig at han sier at sukker ikke har noe å si for candida. All sopp elsker sukkerrike matvarer. Og ved å redusere sukkerinntaket vil man sulte soppen. Har da også erfart det på egen kropp at underlivssopp gikk over etter at jeg kuttet alle enkle karbohydrater. Hva er enkle karbohydrater? Hva bør man kutte ut da, kuttet du også ut sukker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva er enkle karbohydrater? Hva bør man kutte ut da, kuttet du også ut sukker? Enkle karbohydrater er karbohydrater som omdannes til sukker uten å tilføre kroppen særlig med næringsstoffer: Sukker, hvitt brød, mellomgrovt brød, baguetter osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.