Gå til innhold

folkeskikk?


Gjest tuvali

Anbefalte innlegg

Gjest tuvali

Noen går langt over streken for "alminnelig god folkeskikk" i tråden "det smeller i London" på åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst Mr.Kahn i et nøtteskall, det der.

Hopp over det han skriver, han er så hatefull, bitter og olm i innleggene sine at det er like greit å la være å lese dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Det er visst Mr.Kahn i et nøtteskall, det der.

Hopp over det han skriver, han er så hatefull, bitter og olm i innleggene sine at det er like greit å la være å lese dem.

Kanskje det er akkurat det han ønsker? At brushodene her skal gå av hengslene.

Antar han gapskratter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuvali

Gi meg et hint, gidder ikke lese den lange tråden.

Det var innlegg som dette jeg reagerte på, ikke de generelle rasistiske, hatefulle oppgulpene til misteren, men slikt som går direkte på en bruker som bare diskuterer normalt:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1700.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2659476&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2659476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuvali

Det var innlegg som dette jeg reagerte på, ikke de generelle rasistiske, hatefulle oppgulpene til misteren, men slikt som går direkte på en bruker som bare diskuterer normalt:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1700.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2659476&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2659476

Sorry, jeg klarer ikke å få opp bare ett innlegg, men mr kahn skriver dette til Prozak:

Re: Det smeller i London

Vel i motsetning til deg, pissboy, har jeg militær bakgrunn. Mens jeg lå i knappetelt lå du hjemme hos mora di og fikk lommepenger til å spandere på småjentene for å fingre små musehull.

Du er neppe den rette til å snakke om virkelighet, assosiale militærnekter.

http://www.wimp.com/idiot/

- Mr Kahn

Osv.osv. det var det jeg mente med mangel på folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Det var innlegg som dette jeg reagerte på, ikke de generelle rasistiske, hatefulle oppgulpene til misteren, men slikt som går direkte på en bruker som bare diskuterer normalt:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1700.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2659476&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2659476

Tror ikke ShitDiddelyDo

mente noe særskilt med dette, men jeg forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara St.

Sorry, jeg klarer ikke å få opp bare ett innlegg, men mr kahn skriver dette til Prozak:

Re: Det smeller i London

Vel i motsetning til deg, pissboy, har jeg militær bakgrunn. Mens jeg lå i knappetelt lå du hjemme hos mora di og fikk lommepenger til å spandere på småjentene for å fingre små musehull.

Du er neppe den rette til å snakke om virkelighet, assosiale militærnekter.

http://www.wimp.com/idiot/

- Mr Kahn

Osv.osv. det var det jeg mente med mangel på folkeskikk.

Du er ikke den eneste som reagerer på mangel på folkeskikk i mange av innleggene i den tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Sorry, jeg klarer ikke å få opp bare ett innlegg, men mr kahn skriver dette til Prozak:

Re: Det smeller i London

Vel i motsetning til deg, pissboy, har jeg militær bakgrunn. Mens jeg lå i knappetelt lå du hjemme hos mora di og fikk lommepenger til å spandere på småjentene for å fingre små musehull.

Du er neppe den rette til å snakke om virkelighet, assosiale militærnekter.

http://www.wimp.com/idiot/

- Mr Kahn

Osv.osv. det var det jeg mente med mangel på folkeskikk.

Dette er to gamle "kamphaner" som syns det er morsomt å slåss verbalt med værandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst Mr.Kahn i et nøtteskall, det der.

Hopp over det han skriver, han er så hatefull, bitter og olm i innleggene sine at det er like greit å la være å lese dem.

Mr.Kahn forsurer miljøet på DOL. Han er så frekk og spydig og greier ikke å forholde seg til sak. Han må hele tida karakterisere menneskene som skriver innlegg. Jeg syns det er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg klarer ikke å få opp bare ett innlegg, men mr kahn skriver dette til Prozak:

Re: Det smeller i London

Vel i motsetning til deg, pissboy, har jeg militær bakgrunn. Mens jeg lå i knappetelt lå du hjemme hos mora di og fikk lommepenger til å spandere på småjentene for å fingre små musehull.

Du er neppe den rette til å snakke om virkelighet, assosiale militærnekter.

http://www.wimp.com/idiot/

- Mr Kahn

Osv.osv. det var det jeg mente med mangel på folkeskikk.

å - DET. Prozak og Kahn snakker sånn til hverandre i ALLE tråder de -Prozak fra lekekassa -og Kahn fra traktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Mr.Kahn forsurer miljøet på DOL. Han er så frekk og spydig og greier ikke å forholde seg til sak. Han må hele tida karakterisere menneskene som skriver innlegg. Jeg syns det er ubehagelig.

Det er i grunnen ikke det verste. Det verste er at han alltid hevder at han bare gir svar på tiltale, at det er "de andre" som starter ufyselighetene. Selv om ethvert oppegående menneske kan se at det ikke er sånn. La ham ture på, han kan jo være underholdende til tider. Og morer man seg ikke er det bare å hoppe over dritten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

å - DET. Prozak og Kahn snakker sånn til hverandre i ALLE tråder de -Prozak fra lekekassa -og Kahn fra traktoren.

Og Kahn fra Brakstad, mener du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tuvali

å - DET. Prozak og Kahn snakker sånn til hverandre i ALLE tråder de -Prozak fra lekekassa -og Kahn fra traktoren.

Misteren din brøler ut til ALLE i den stilen der, det er vannvittig usympatisk og ekkelt. Og verre og verre ble det. Jeg kan ikke se hva snø har med denne ufine "sjargongen" å gjøre, hun har ikke fortjent å bli skjelt ut og svarer på ingen måte igjen med samme mynt, bare med argumenter. Men jeg skal ikke bry meg mer, bare slutte å lese innleggene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

å - DET. Prozak og Kahn snakker sånn til hverandre i ALLE tråder de -Prozak fra lekekassa -og Kahn fra traktoren.

Da hopper du elegant over det faktum at gubben din er ufin mot snø i akkurat denne tråden det gjelder, det er ikke bare Prozak han er ufin mot. Men bevare meg vel, du er selvsagt fri til å forsvare den utidige fyren din, selv om det nok får mange til å tenke en og annen tanke om deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Misteren din brøler ut til ALLE i den stilen der, det er vannvittig usympatisk og ekkelt. Og verre og verre ble det. Jeg kan ikke se hva snø har med denne ufine "sjargongen" å gjøre, hun har ikke fortjent å bli skjelt ut og svarer på ingen måte igjen med samme mynt, bare med argumenter. Men jeg skal ikke bry meg mer, bare slutte å lese innleggene hans.

En psykopatisk brølape er en psykopatisk brølape uansett, han bryr seg ikke om hvem han brøler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wer bist du?

Da hopper du elegant over det faktum at gubben din er ufin mot snø i akkurat denne tråden det gjelder, det er ikke bare Prozak han er ufin mot. Men bevare meg vel, du er selvsagt fri til å forsvare den utidige fyren din, selv om det nok får mange til å tenke en og annen tanke om deg også.

Kanskje flisa burde skifte nick til Tammy Wynette? var det ikke hun som hadde den "stand by your maaaaaan"? :)

Eller kanskje hun foretrekker Hilary Clintons versjon. Tror nesten det siste, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Da hopper du elegant over det faktum at gubben din er ufin mot snø i akkurat denne tråden det gjelder, det er ikke bare Prozak han er ufin mot. Men bevare meg vel, du er selvsagt fri til å forsvare den utidige fyren din, selv om det nok får mange til å tenke en og annen tanke om deg også.

Tror nok hun klarer å passe på seg selv, men det er ufint å gå på henne når dere er forbannet på mannen. Det bør man holde seg for god til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok hun klarer å passe på seg selv, men det er ufint å gå på henne når dere er forbannet på mannen. Det bør man holde seg for god til :-)

Enig i det :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok hun klarer å passe på seg selv, men det er ufint å gå på henne når dere er forbannet på mannen. Det bør man holde seg for god til :-)

Hei,

Jeg er selvsagt helt enig i det du skriver. Flisa er selvsagt ikke ansvarlig for hva han lirer av seg.

En annen sak er å motsi henne *hvis* hun velger å forsvare ham. Da er det jo Flisa selv som velger å ta en diskusjon.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...