Gå til innhold

folkeskikk?


Gjest tuvali

Anbefalte innlegg

Kanskje flisa burde skifte nick til Tammy Wynette? var det ikke hun som hadde den "stand by your maaaaaan"? :)

Eller kanskje hun foretrekker Hilary Clintons versjon. Tror nesten det siste, egentlig.

...ellers så kan det tenkes at dama rett og slett ikke gidder å sitte på dol og være uenig med gubben, men hvis de har noe uovernstemmelser så tar hun det der det høre hjemme - nemmelig hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Hei,

Jeg er selvsagt helt enig i det du skriver. Flisa er selvsagt ikke ansvarlig for hva han lirer av seg.

En annen sak er å motsi henne *hvis* hun velger å forsvare ham. Da er det jo Flisa selv som velger å ta en diskusjon.

Med vennlig hilsen

Enig! Men her kommer de med negative hentydninger om flisa som person. Da gjør man det samme mot henne, som man kritiserer husbonden for, om enn i mildere form enn det han presterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wer bist du?

...ellers så kan det tenkes at dama rett og slett ikke gidder å sitte på dol og være uenig med gubben, men hvis de har noe uovernstemmelser så tar hun det der det høre hjemme - nemmelig hjemme!

Det var akkurat noe sånt jeg mente med Hilary Clinton-henvisningen.

Hun poengterte nettopp at hun IKKE var bare en "sweet little lady standing by her husband" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper du elegant over det faktum at gubben din er ufin mot snø i akkurat denne tråden det gjelder, det er ikke bare Prozak han er ufin mot. Men bevare meg vel, du er selvsagt fri til å forsvare den utidige fyren din, selv om det nok får mange til å tenke en og annen tanke om deg også.

Flisa står da virkelig ikke ansvarlig for det Kahn sier. Heldigvis for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat noe sånt jeg mente med Hilary Clinton-henvisningen.

Hun poengterte nettopp at hun IKKE var bare en "sweet little lady standing by her husband" ;)

Okidoki:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Flisa står da virkelig ikke ansvarlig for det Kahn sier. Heldigvis for henne.

Nei, men hun bør kanskje holde seg for god til å kommentere ufinhetene hans med at dette liksom er traktoren hans og lekegrinda til Prozak? I den tråden dette gjelder gikk det i høyeste grad ut over andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men hun bør kanskje holde seg for god til å kommentere ufinhetene hans med at dette liksom er traktoren hans og lekegrinda til Prozak? I den tråden dette gjelder gikk det i høyeste grad ut over andre.

Men det er vanskelig og ikke forsvare den man er glad i. Og her inne blir alt så bastant, det finnes liksom ikke noen nyanser. Det vi skriver det skriver vi og ingen hører noe tonefall eller ser noe ansiktsuttrykk. Så jeg tror at endel kan misforståes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Tror nok hun klarer å passe på seg selv, men det er ufint å gå på henne når dere er forbannet på mannen. Det bør man holde seg for god til :-)

Jeg gikk på henne fordi jeg mener hun bagatelliserer ufinhetene hans. Jeg syns nemlig ikke det er bagateller som kan forsvares med lekegrind og traktor-retorikk så lenge de Kahn hundset slett ikke var Prozak alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Men det er vanskelig og ikke forsvare den man er glad i. Og her inne blir alt så bastant, det finnes liksom ikke noen nyanser. Det vi skriver det skriver vi og ingen hører noe tonefall eller ser noe ansiktsuttrykk. Så jeg tror at endel kan misforståes.

Det er jeg ikke uenig i, men når noen tar den helt ut slik som Kahn gjorde i den gitte tråden og får så mange kommentarer på språket, så syns jeg det er ufint av henne å forsvare ham med noen bagatellmessige greier. Det beste kan av og til være å være så smart at man holder kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Men det er vanskelig og ikke forsvare den man er glad i. Og her inne blir alt så bastant, det finnes liksom ikke noen nyanser. Det vi skriver det skriver vi og ingen hører noe tonefall eller ser noe ansiktsuttrykk. Så jeg tror at endel kan misforståes.

Det er jeg ikke uenig i, men når noen tar den helt ut slik som Kahn gjorde i den gitte tråden og får så mange kommentarer på språket, så syns jeg det er ufint av henne å forsvare ham med noen bagatellmessige greier. Det beste kan av og til være å være så smart at man holder kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke uenig i, men når noen tar den helt ut slik som Kahn gjorde i den gitte tråden og får så mange kommentarer på språket, så syns jeg det er ufint av henne å forsvare ham med noen bagatellmessige greier. Det beste kan av og til være å være så smart at man holder kjeft.

Jeg er helt enig med deg at Kahn og ikke minst Grip var skikkelig ufine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Jeg er helt enig med deg at Kahn og ikke minst Grip var skikkelig ufine.

Grip er jo rene spaknissen i forhold til Kahn. Fyren virker rett og slett å ha sterke psykopatisk trekk med den diskusjonsformen sin. Og så skal noen bagatellisere det? Vet du, det syns jeg er helt for j*vlig teit gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Kanskje det er akkurat det han ønsker? At brushodene her skal gå av hengslene.

Antar han gapskratter:-)

Ups...

Har du fått inside tips?

Prrrffft.

Ikke noe sted er lettere å starte en "stampede".

Noen her er geniale.

Fortsett med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Jeg gikk på henne fordi jeg mener hun bagatelliserer ufinhetene hans. Jeg syns nemlig ikke det er bagateller som kan forsvares med lekegrind og traktor-retorikk så lenge de Kahn hundset slett ikke var Prozak alene.

Skjønner det. Men det er sikkert vanskelig å la være, vet ikke om jeg hadde klart det selv. Hun vet sikkert at det ikke er mer enn "morsom" munnbruk sett fra hans side.

Mistenkte at det var en infam måte å ramme Kahn på, derfor jeg skrev det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper du elegant over det faktum at gubben din er ufin mot snø i akkurat denne tråden det gjelder, det er ikke bare Prozak han er ufin mot. Men bevare meg vel, du er selvsagt fri til å forsvare den utidige fyren din, selv om det nok får mange til å tenke en og annen tanke om deg også.

Javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Men her kommer de med negative hentydninger om flisa som person. Da gjør man det samme mot henne, som man kritiserer husbonden for, om enn i mildere form enn det han presterer.

jeg tar det ikke så tungt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grip er jo rene spaknissen i forhold til Kahn. Fyren virker rett og slett å ha sterke psykopatisk trekk med den diskusjonsformen sin. Og så skal noen bagatellisere det? Vet du, det syns jeg er helt for j*vlig teit gjort!

Ikke i denne tråden....

*holder begge henda over munnen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ellers så kan det tenkes at dama rett og slett ikke gidder å sitte på dol og være uenig med gubben, men hvis de har noe uovernstemmelser så tar hun det der det høre hjemme - nemmelig hjemme!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...