Gjest Tror jeg dropper signatur i dag... Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg er en mann som - etter et relativt bedagelig liv i 35 år - har begynt å trene og trives godt med det. Trener ca. 3 ganger i uka på helsestudio. Mye sykkel (spinning), noe apparater og vekter. Merker at formen er blitt betydelig bedre. Mitt spørsmål er egentlig: hvordan får jeg det til å synes litt?! Jeg er ikke ute etter slanketips - har aldri hatt noe vektproblem. Men jeg kunne godt tenke med å ”bygge” overkroppen litt, uten at jeg har noe mål om å se ut som en kroppsbygger. Rett og slett forfengelig, ønsker å ta meg litt bedre ut. Hva må til? Hva funker? Lette vekter og mange repetisjoner? Tunge vekter og få repetisjoner? Noen som kan hjelpe en litt forfengelig ung mann med noen forslag? PS: Trenger IKKE tips om steroider og den slags tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.