Gjest cindyee Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 jeg er dame,23år.Jeg har tidligere vært overvektig, men har gått ned til normalvekt ved trening og null godterier. Var bare overvektig i max et år, trolig noen mnd mindre. Trener aerobic, step, spinn og styrke. De kg jeg måtte gå ned tok jeg ved spinn og step. Styrketrening oppdaget jeg først var gøy for et par mnd siden, så er ikke igang. (vært dårlig med tid også, men det er over nå.) Men, jeg har veldig slanke bein og typen min påstår jeg har stram rompe, er ikke helt enig da men. Har store pupper fremdeles selv om de dessverre krympet en cup str. Men..på magen min er det et sånt "spekk" med fett. Det har vært fast fram til nå. Nå er det mere laust. Er det positivt eller negativt? Betyr det at pondusen begynner å "løsne" og etterhvert vil gå bort? Eller betyr det at jeg er ustram i mageregionen. Det blir forresten kjapt bedre etter bare en hard mage time og holder seg en stund og faktisk. Skal selvfølgelig trene fast styrke på magen og ryggen framover. Ryggen var laus og fet da jeg var tykk, men den er grei og stram nå. Så er den laus fordi jeg er ustram eller blitt laus fordi fettet "løsner" hehe om noen skjønner hva jeg mener. Hvor ofte bør man trene mage forresten? Musklene skal jo ikke trenes styrke hver dag, men har hørt magen kan man ta hver dag fordi det er store muskler. Men vet ikke hva som er riktig her. mvh hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.