Gjest alternativ trform Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 har begynnt å sykkle på ergometersykkel,kan ikke jogge pga for stor belastning på knær. men ser ut som det går bra å sykkle, og har tenkt å begynne å gjøre dette oftere. det jeg lurer på er hvor effektivt dette er? idag f.eks sykklet jeg i 30 min med passe stor hastighet, og det viste at jeg hadde brent rundt 200 kalorier. kan jeg stole på dette? stemmer det eller er det bare vås?? har lyst å komme i bedre form, forbedre kondisen, men først og fremst få en litt strammere og penere kropp. lar dette seg gjøre ved å sykkle ett par ganger i uka? i tillegg tar jeg en del øvelser for rumpa, og danser litt. men sykkling er vel ikke akkurat en treningsform som bidrar til at jeg går så veldig ned i vekt? ville tatt av rundt 2 kg..men bedre enn ingenting, det er det jo... men jeg ønsker ikke sånne store lårmuskler, er det lett å få det av sykkling? hvor mye bør jeg sykkle i uka, og hvor lenge om gangen?? 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 jeg har fått veldig tynne lår og legger av spinning, som jo er sykling. trente av meg 15kg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sykling er kjempegod trening, og det er ingen grunn til å frykte store lår og monsterlegger (se på Tour DeFrance-gutta. Ingen av disse har spesielt kraftige lår). Men 2 ganger i uka med 30 minutters sykling høres veldig lite ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.