Gjest alternativ trform Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 har begynnt å sykkle på ergometersykkel,kan ikke jogge pga for stor belastning på knær. men ser ut som det går bra å sykkle, og har tenkt å begynne å gjøre dette oftere. det jeg lurer på er hvor effektivt dette er? idag f.eks sykklet jeg i 30 min med passe stor hastighet, og det viste at jeg hadde brent rundt 200 kalorier. kan jeg stole på dette? stemmer det eller er det bare vås?? har lyst å komme i bedre form, forbedre kondisen, men først og fremst få en litt strammere og penere kropp. lar dette seg gjøre ved å sykkle ett par ganger i uka? i tillegg tar jeg en del øvelser for rumpa, og danser litt. men sykkling er vel ikke akkurat en treningsform som bidrar til at jeg går så veldig ned i vekt? ville tatt av rundt 2 kg..men bedre enn ingenting, det er det jo... men jeg ønsker ikke sånne store lårmuskler, er det lett å få det av sykkling? hvor mye bør jeg sykkle i uka, og hvor lenge om gangen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RedHot Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 jeg har fått veldig tynne lår og legger av spinning, som jo er sykling. trente av meg 15kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Sykling er kjempegod trening, og det er ingen grunn til å frykte store lår og monsterlegger (se på Tour DeFrance-gutta. Ingen av disse har spesielt kraftige lår). Men 2 ganger i uka med 30 minutters sykling høres veldig lite ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.