Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet så henger IP-adressen ved innlegget så lenge innlegget eksisterer.

I hvert fall hvis ikke admin. gjør noe aktivt for å slette det.

Så her tror jeg faktisk webbis er litt på "tynn is". Ikke i forbindelse med personvernet og lovverket, men mer ut i fra hvordan det h*n skrev kan tolkes....:-)

Det kommer jo an på hvordan systemet er satt opp, så akkurat det skal ikke jeg uttale meg om.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Er det nå jeg skal ødelegge det skumle imaget ditt og avsløre at det var en tabbe som medførte at du ble slettet?

Jeg regner med at du fikk minst en av beskjedene om å ta kontakt dersom du ville registreres på nytt. ;-)

Ro ro til fiskeskjær! :) Det var en skikkelig møkkaplass også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke flisa trenger masse trøst, men gir litt alikevel:-)

Skal love deg det var en fæl plass - jeg stod opp for en venn og da var jeg ikke godt likt lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal love deg det var en fæl plass - jeg stod opp for en venn og da var jeg ikke godt likt lenger :)

har alltid likt flisa jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ro til fiskeskjær! :) Det var en skikkelig møkkaplass også.

Jeg regnet med at du syntes det siden du ikke ga respons dengang.

Lykke til videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dekker over og juger nå.....:)

Om det er viktig for deg at folk tror det, så får vi si det sånn.

Jeg tror de fleste som kjenner deg vil stusse litt over at du liksom har vært så fæl at du måtte utestenges fra et sted.

I allefall den flisa jeg kjente. Hva du har utviklet deg til nå har jeg ikke helt oversikt over. Sinna virker du i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet med at du syntes det siden du ikke ga respons dengang.

Lykke til videre! :-)

*s* det er jo hundre år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er viktig for deg at folk tror det, så får vi si det sånn.

Jeg tror de fleste som kjenner deg vil stusse litt over at du liksom har vært så fæl at du måtte utestenges fra et sted.

I allefall den flisa jeg kjente. Hva du har utviklet deg til nå har jeg ikke helt oversikt over. Sinna virker du i alle fall.

Sinna? nei - hehe.

Men historien var sånn:

Raglan var i tottene på Lion (og det skal ikke mye til) - Jeg forsvarte Raglan i en tråd og fikk sure kommetnarer på det,- og Lion spurte om jeg ikke ønsket å være der, og jeg svarte syrlig "ja, du kan vel bare stenge meg ute, du" - og vips, så var jeg utestengt. -

Ikke noe savn, jeg skrev ikke så mange innlegg der inne at det gjorde noe likevel - jeg er og blir en DOL'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinna? nei - hehe.

Men historien var sånn:

Raglan var i tottene på Lion (og det skal ikke mye til) - Jeg forsvarte Raglan i en tråd og fikk sure kommetnarer på det,- og Lion spurte om jeg ikke ønsket å være der, og jeg svarte syrlig "ja, du kan vel bare stenge meg ute, du" - og vips, så var jeg utestengt. -

Ikke noe savn, jeg skrev ikke så mange innlegg der inne at det gjorde noe likevel - jeg er og blir en DOL'er :)

Jeg husker at hun gikk på adminpanelet for å gjøre noe. Men etter hva jeg fikk med meg var det ikke for å slette deg.

Det er kjekt at man finner et forum man trives godt på.

Selv trives jeg forskjellige steder. Avhengig av dagsform. Noen ganger er det et møkkasted. Andre ganger midt i blinken. ;-)

Det var i allefall et himla drama i hine hårde dager. *knegg*

Dol'er vil jeg nok fortsatt være selv også. Selv om jeg ikke skriver så mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at hun gikk på adminpanelet for å gjøre noe. Men etter hva jeg fikk med meg var det ikke for å slette deg.

Det er kjekt at man finner et forum man trives godt på.

Selv trives jeg forskjellige steder. Avhengig av dagsform. Noen ganger er det et møkkasted. Andre ganger midt i blinken. ;-)

Det var i allefall et himla drama i hine hårde dager. *knegg*

Dol'er vil jeg nok fortsatt være selv også. Selv om jeg ikke skriver så mye lenger.

Ja, rart det med DOL - så mange andre forum som egentlig finnes. Jeg er også på et helt privat forum med noen få bare - det er det koseligste, man er på fornavn etc.

;) og så har vi jo MSN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rart det med DOL - så mange andre forum som egentlig finnes. Jeg er også på et helt privat forum med noen få bare - det er det koseligste, man er på fornavn etc.

;) og så har vi jo MSN

Sånt er ok.

DOL er liksom "moderforumet" for mange andre fora.

Jeg måtte mimre litt for en måneds tid siden. Da avsluttet utdanningen min. Husker jo hvordan jeg ble oppmuntret både her og på NM til å prøve meg på en søknad til studier. *sippeguri*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinna? nei - hehe.

Men historien var sånn:

Raglan var i tottene på Lion (og det skal ikke mye til) - Jeg forsvarte Raglan i en tråd og fikk sure kommetnarer på det,- og Lion spurte om jeg ikke ønsket å være der, og jeg svarte syrlig "ja, du kan vel bare stenge meg ute, du" - og vips, så var jeg utestengt. -

Ikke noe savn, jeg skrev ikke så mange innlegg der inne at det gjorde noe likevel - jeg er og blir en DOL'er :)

Men moro var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Lion var da ikke overopptatt av intim-hygiene, så vidt jeg kan huske.

Det er jo ganske opplagt hvem dette er nå, så du kan jo like gjerne bare si det, isteden for å leke slik med alle nysgjerrigperene;o)

Men jeg tror faktisk du koser deg litt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...