Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Øl høres bra ut! Iskald! =)

Selvfølgelig. Jeg serverer aldri annet enn iskald øl. Drinkene mine er også alltid fulle av isbiter. Det er kun ale jeg serverer litt mer temperert, avhengig av hva det er :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Jeg synes du ser ut som en meget søt, ung dame, og jeg hadde sikkert følt sterkere trang til å klappe deg enn å være redd :-)

"....................................."

He he.. Klappe meg faktisk. Den var god :)

Må innrømme at jeg har vanskelig for å være slem... Men ikke si det til noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullingen trodde at siden jeg skrev "og" på slutten, så mente jeg at både jeg OG prozak var damer.

*klasker hånda hardt og lenge i panna*

Ergo har vi fått påpekt viktigheten av å bruke et godt, korrekt norsk språk. Du skulle selvfølgelig skrevet "også", og ikke "og" :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Selvfølgelig. Jeg serverer aldri annet enn iskald øl. Drinkene mine er også alltid fulle av isbiter. Det er kun ale jeg serverer litt mer temperert, avhengig av hva det er :-)

"...................................."

Høres herligt ut! Sniker meg bort til deg etter å ha vært på grillfesten jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Klappe meg faktisk. Den var god :)

Må innrømme at jeg har vanskelig for å være slem... Men ikke si det til noen ;)

Nei, for all del. Man kommer langt med å late som om man er slem. Har halt inn noen høner med den taktikken *glise* :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herligt ut! Sniker meg bort til deg etter å ha vært på grillfesten jeg da :)

Du er hjertelig velkommen :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner om hun Liiiiion, syns jeg.

Lion? Njei...hun var da ikke uhyggelig, var hun?

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nei, for all del. Man kommer langt med å late som om man er slem. Har halt inn noen høner med den taktikken *glise* :-)

"......................................"

He he..Jeg har og kommet langt med mitt slemme ytre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - huske rikke hva hun var opptatt av jeg -men hun hadde æren av å kaste meg på hue og ræva ut av et annet forum. *stolt av å ha blitt utestengt en gang jeg OGSÅ*

;)

Hva? Er det det forumet som ble startet og drives av en tidligere doler? Hva i all verden gjorde DU for å bli kastet ut av et forum?

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Du er hjertelig velkommen :-)

"......................................."

Hurra!

Du får åpne vinduet når du hører isopor som gnis mot ruta. Da er det mest sannsynlig meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..Jeg har og kommet langt med mitt slemme ytre!

Late som om man er slem og drittsekk, og så løpe som faen når "objektet" avslører en - gammel, velbrukt og oppbrukt taktikk :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

...en liten ting til, mener du med det at det er flere så kalt "seriøse" som nå tar helt av....?

Hvis dere ikke har muligheten til fysiks utestengelse, så synes jeg dere skal få et nytt punkt i regelverket deres....noe i duren "de som benytter flere nick i samme innlegg, skriver støtte innlegg til seg selv i samme tråd under ulike nick og/elller poster useriøse innlegg med den hensikt å lage kvalm står i stor fare for å bli "outet" under sitt vanlige nick".

Som du sier, masse pisseinnlegg skremmer folk fra å poste de seriøse.

Enig med deg, miss.

Her bør det outes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!

Du får åpne vinduet når du hører isopor som gnis mot ruta. Da er det mest sannsynlig meg =)

Heh-heh...du er da ikke gammel nok til å kjenne til den pøbel-teknikken der? :-)

Isopor på ruta, eller en snelletråd som man fester i ruten på et vis, trekker med seg et stykke unna, og gnir en harpiks bit mot. Slik gjorde vi det i "gamle dager" :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Heh-heh...du er da ikke gammel nok til å kjenne til den pøbel-teknikken der? :-)

Isopor på ruta, eller en snelletråd som man fester i ruten på et vis, trekker med seg et stykke unna, og gnir en harpiks bit mot. Slik gjorde vi det i "gamle dager" :-)

"....................................."

Så klart jeg kan sånne ting

Utseende mitt lyver. Jeg er mye eldre enn jeg ser ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerfugler

Så klart jeg kan sånne ting

Utseende mitt lyver. Jeg er mye eldre enn jeg ser ut =)

*himler med øynene* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner vel først og fremst deg selv (inkl. alle dine ulike kjønn og identiteter), og du er som jeg sier litt høyere opp ikke Maiken.

*ler*

Slikt som dette skulle webmastere ha tid til å gjøre oftere. Det sparer oss hobby-hackere for mye bry :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart jeg kan sånne ting

Utseende mitt lyver. Jeg er mye eldre enn jeg ser ut =)

Nåja - du er ikke akkurat "gammel", men noen jentunge er du vel ikke heller :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en liten ting til, mener du med det at det er flere så kalt "seriøse" som nå tar helt av....?

Hvis dere ikke har muligheten til fysiks utestengelse, så synes jeg dere skal få et nytt punkt i regelverket deres....noe i duren "de som benytter flere nick i samme innlegg, skriver støtte innlegg til seg selv i samme tråd under ulike nick og/elller poster useriøse innlegg med den hensikt å lage kvalm står i stor fare for å bli "outet" under sitt vanlige nick".

Som du sier, masse pisseinnlegg skremmer folk fra å poste de seriøse.

Også enig med deg MsSophie (har endelig tatt meg tid til å lese litt av tråden:).

Her bør det outes av hensyn til det store flertallet.

Men som ellers i samfunnet så kan det også her virke som om det er viktigere å forsvare de som begår "ikke akseptable handlinger", enn det er å ta hensyn til de som eventuelt måtte rammes på en eller annen måte.....

Og det er hva jeg finner mest "tragisk" ved hele denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...