Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Hmmm..jeg sitter å leser om henne nå. Eller kanskje det er ei du bare kjenner? =)

Jeg regner med at du har klikket på en av linkene på siden jeg har liggende på den siden med "portrettet" på forsiden?

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Nei, det tror jeg ikke. Hvor da? Link? Jeg har linken til websiden henne på siden min, men jeg har ingen sider _om_ henne.

"....................................."

Men linken forteller jo mye om henne. Navn og bilder etc. Selv om det ikke er du som har skrevet dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg regner med at du har klikket på en av linkene på siden jeg har liggende på den siden med "portrettet" på forsiden?

"....................................."

Ja.. tror det! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om? Jeg har da ikke sittet og sladret med deg på si i kveld jeg? hehe

...nei, men det var jo bare fordi jeg stoppet deg i tide....:-D

Mvh

en snusfornuftig og dødsseriøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klappe på kinnet* gjør ikke noe:-) hehehe

Bra. Vil jo nødig havne i unåde hos deg, vet du :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. tror det! =)

Ah, men der har jeg vel linker til minst to personlige sider, har jeg ikke? ;-)

Forøvrig - madamen er en tidligere doler, og var ikke spesiellt anonym her.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Ah, men der har jeg vel linker til minst to personlige sider, har jeg ikke? ;-)

Forøvrig - madamen er en tidligere doler, og var ikke spesiellt anonym her.

"....................................."

Ja..det står noen adresser og er bilder her. Men om det er ditt ekte navn, det vet jeg ikke =)

Okei..jeg har ikke vært på dol så lenge (1 år ca)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men linken forteller jo mye om henne. Navn og bilder etc. Selv om det ikke er du som har skrevet dette

Ah, men det er da ikke mitt problem? Hun var aldri spesiellt anonym her på DOL (nei - jeg møtte henne ikke her) :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Administartorene på TV Veggavisen sperrer IP-adresser, og de påstår at det er veldig effektivt.

"..................................."

Vi logger ikke ip-adresser av hensyn til personvern. Det gjør at vi har færre sanksjonsmidler når disse situasjonene oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ah, men det er da ikke mitt problem? Hun var aldri spesiellt anonym her på DOL (nei - jeg møtte henne ikke her) :-)

"...................................."

Tenkte på ditt navn og bilder av deg altså.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..det står noen adresser og er bilder her. Men om det er ditt ekte navn, det vet jeg ikke =)

Okei..jeg har ikke vært på dol så lenge (1 år ca)

Vel...den ene siden ligger på et annet domene, og den andre ligger på samme domene som siden min (jeg har et subdomene) - ikke så veldig vanskelig å legge sammen to og to :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi logger ikke ip-adresser av hensyn til personvern. Det gjør at vi har færre sanksjonsmidler når disse situasjonene oppstår.

Jeg skal ikke fortelle dere hvordan dere skal gjøre jobben deres - jeg mente bare å komme med innspill.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Vel...den ene siden ligger på et annet domene, og den andre ligger på samme domene som siden min (jeg har et subdomene) - ikke så veldig vanskelig å legge sammen to og to :-)

"..................................."

Du må passe deg nå, snart står jeg og banker på vinduet ditt *psyko* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på ditt navn og bilder av deg altså.. =)

Javisst - men jeg har som sagt ikke noe problem med det. Og så lenge ikke folk fra galleriet driver og poster hjemmesiden min her på dol, så er det helt greit - gærningene på galleriet er så få i antall i forhold til her inne at de tar jeg på strak arm :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe deg nå, snart står jeg og banker på vinduet ditt *psyko* :P

Tar skal jeg slippe deg inn og by deg på en øl eller et glass rødvin :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Javisst - men jeg har som sagt ikke noe problem med det. Og så lenge ikke folk fra galleriet driver og poster hjemmesiden min her på dol, så er det helt greit - gærningene på galleriet er så få i antall i forhold til her inne at de tar jeg på strak arm :-)

"......................................."

Jeg er på galleriet! Hvis du har sett bildet av meg, så skjønner du at du har noe å frykte *sterk som en bjørn* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu! Ble full jeg tror jeg! hehe

Det ble du - og Kahn hadde allerede sovnet med trynet oppi (den kalde) grillen. Så jeg benyttet sjangsen. Håper du ikke tenker dårlig om meg av den grunn :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Tar skal jeg slippe deg inn og by deg på en øl eller et glass rødvin :-)

"...................................."

Øl høres bra ut! Iskald! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi logger ikke ip-adresser av hensyn til personvern. Det gjør at vi har færre sanksjonsmidler når disse situasjonene oppstår.

Hvordan kan de ha seg at dere ikke kan avsløre et "nick" da? det er jo ikke personens virkelig navn.

synes bare det er litt farlig og røpe litt, det bidrar til spekulasjoner som kanskje peker ut feil person..

Tror de fleste her er seriøse.. Personer som bare lager "kvalm" bør kastes ut, iallfall etter alt som har skjedd i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på galleriet! Hvis du har sett bildet av meg, så skjønner du at du har noe å frykte *sterk som en bjørn* ;)

Jeg synes du ser ut som en meget søt, ung dame, og jeg hadde sikkert følt sterkere trang til å klappe deg enn å være redd :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...