Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Heh-heh...hva? :-)

(jeg har da ingen sider hvor jeg har info om madamen)

"................................"

Hmmm..jeg sitter å leser om henne nå. Eller kanskje det er ei du bare kjenner? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Ja, det lurte jeg på også. Kjenner navnet til mange her jeg og mange kjenner mitt.

Jeg tror ikke noen av de jeg kjenner navnet til har mottatt noen form for ubehagelige henvendelser fra meg :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samma tenkte jeg. Men Snorkfrøkna våkner garantert før sju i morra...ehh..dag... - og det er min tur til å stå opp. ;)

Jeg skal ned til byen og kjøpe Harry Potter så jeg burde absolutt få noen timer søvn. Men jeg er sjelden den første som legger meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den åpen nå :) *venter*

Du - du kan legge meg inn i kontaktlisten din - du har msn-adr. min :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Man kan ikke sikre seg mot alt. Det får man bare ta med i beregningen. Datasikkerhet dreier seg i all hovedsak om fornuftige avveininger mellom sikkerhet og anvendelighet. Maks. uttelling på begge disse punktene er komplett umulig.

"..................................."

Sikkert.

Men når kometansen svikter er det best å velge kabel.

Ingen jeg vet om kan garantere sikkerhet over trådløst. Forsvaret bruker optisk fiber i høysikkerhetsområder enda, siden 20 år. Tror ikke de kommer til å bytte innen de neste 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du - du kan legge meg inn i kontaktlisten din - du har msn-adr. min :-)

"...................................."

nei - har den på jobben.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert.

Men når kometansen svikter er det best å velge kabel.

Ingen jeg vet om kan garantere sikkerhet over trådløst. Forsvaret bruker optisk fiber i høysikkerhetsområder enda, siden 20 år. Tror ikke de kommer til å bytte innen de neste 10 år.

Klart - trådløst er radiosignaler, og i utgangspunktet tilgjengelig for alle. Men det skal faktisk ikke mye til for å gjøre det så sikkert at det kun er ekstremister som vil kunne hacke seg inn.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det. skal jeg si deg hvem jeg gjetter på på msn? :)

...kremt, du forsvant fra den ene msn adressa di og over på en annen, gjorde du ikke...?

Og jeg fikk ikke notert meg den andre adressa før jeg lukket vinduet....kunne du vennligst legge meg til:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kremt, du forsvant fra den ene msn adressa di og over på en annen, gjorde du ikke...?

Og jeg fikk ikke notert meg den andre adressa før jeg lukket vinduet....kunne du vennligst legge meg til:

[email protected]

Hva snakker du om? Jeg har da ikke sittet og sladret med deg på si i kveld jeg? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei - har den på jobben.....

Du husker navnet mitt? fornavn_etternavn(med o i stedet for ø)@hotmail.com

Bare å søke - popper opp med en gang :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal skifte den jeg, dol er ikke trygg for tida med masse merkelig innlegg og masse drittpreik.

Nja...jeg tror jeg tar sjangsen. Jeg har hatt åpenhet på nettet siden 1996, og aldri blitt "antastet" en eneste gang.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Er så kjedelig å sitte på verandaen med kabel. ;)

Jeg tror at 64 bit kryptering på trådløst er bra nok for alle private. Men å gjøre gjerdet høyere holder flere unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart - trådløst er radiosignaler, og i utgangspunktet tilgjengelig for alle. Men det skal faktisk ikke mye til for å gjøre det så sikkert at det kun er ekstremister som vil kunne hacke seg inn.

"......................................"

høres skummelt ut.. hva sikrer det best da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo!!

Nei, det tror jeg ikke. Hvor da? Link? Jeg har linken til websiden henne på siden min, men jeg har ingen sider _om_ henne.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Klart - trådløst er radiosignaler, og i utgangspunktet tilgjengelig for alle. Men det skal faktisk ikke mye til for å gjøre det så sikkert at det kun er ekstremister som vil kunne hacke seg inn.

"......................................"

Klart.

Med MAC filter eller kryptering er det enkelt å sette opp et gjerde som få gidder klatre over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres skummelt ut.. hva sikrer det best da?

Der må jeg skamfullt innrømme at jeg ikke er helt oppdatert - men det finnes masse informasjon på nettet om det :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

...en liten ting til, mener du med det at det er flere så kalt "seriøse" som nå tar helt av....?

Hvis dere ikke har muligheten til fysiks utestengelse, så synes jeg dere skal få et nytt punkt i regelverket deres....noe i duren "de som benytter flere nick i samme innlegg, skriver støtte innlegg til seg selv i samme tråd under ulike nick og/elller poster useriøse innlegg med den hensikt å lage kvalm står i stor fare for å bli "outet" under sitt vanlige nick".

Som du sier, masse pisseinnlegg skremmer folk fra å poste de seriøse.

Og hogge av armer og bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg skamfullt innrømme at jeg ikke er helt oppdatert - men det finnes masse informasjon på nettet om det :-)

"...................................."

*klappe på kinnet* gjør ikke noe:-) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hogge av armer og bein.

...jepp, og siden man først er i draget så kan man i samme rennet stikke ut øynene på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...