Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Heh-heh...jeg ble spurt om legitimasjon på Onkel Donald (i Oslo) når jeg var 30. Det er vel 22 eller 24 års grense der :-)

"....................................."

Ut av bildet ditt i galleriet ville jeg aldri tippet at du var en Donald-gjenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Heh-heh...jeg ble spurt om legitimasjon på Onkel Donald (i Oslo) når jeg var 30. Det er vel 22 eller 24 års grense der :-)

"....................................."

Hm, bildekommentaren min kunne faktisk virke riktig ufin.. Men det var ikke meningen å være frekk ellerno. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at h*n skrev det her et sted, men det er den eneste måten de kan se det på (eller i hvert fall se at det er skrevet på samme maskin).

Dog behøver man ikke logge det for å finne det ut (litt avhengig av hva man mener med "logge"). Så vidt jeg vet kan webbis gå inn på et vilket som helst gammelt innlegg og lese av IP-adressen når det måtte være. Så lenge innlegget finnes så finnes også IP-adressen.

Slik er det i hvert fall på de andre nettsteder jeg frekventerer (ulike mc-forum).

"Så vidt jeg vet kan webbis gå inn på et vilket som helst gammelt innlegg og lese av IP-adressen når det måtte være"

I såfall løy webbis i går når han sa at de ikke logget ip-adresser mht. personvern.

De fleste fler-nickerne her tror jeg bruker samme konto, og da ser admin det umiddelbart.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av bildet ditt i galleriet ville jeg aldri tippet at du var en Donald-gjenger :-)

Men det har jeg heller ikke vært - det er et helt utrolig dårlig jeg-vil-være-kul sted.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"Så vidt jeg vet kan webbis gå inn på et vilket som helst gammelt innlegg og lese av IP-adressen når det måtte være"

I såfall løy webbis i går når han sa at de ikke logget ip-adresser mht. personvern.

De fleste fler-nickerne her tror jeg bruker samme konto, og da ser admin det umiddelbart.

"..................................."

De gjør det ikke, men har muligheten. Det er nok for meg.

Jeg er ganske paranoid overfor internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - huske rikke hva hun var opptatt av jeg -men hun hadde æren av å kaste meg på hue og ræva ut av et annet forum. *stolt av å ha blitt utestengt en gang jeg OGSÅ*

;)

Er det nå jeg skal ødelegge det skumle imaget ditt og avsløre at det var en tabbe som medførte at du ble slettet?

Jeg regner med at du fikk minst en av beskjedene om å ta kontakt dersom du ville registreres på nytt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Er det det forumet som ble startet og drives av en tidligere doler? Hva i all verden gjorde DU for å bli kastet ut av et forum?

"......................................"

Jeg mener å huske at hun skulle få en ny avatar av en klønete moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det ikke, men har muligheten. Det er nok for meg.

Jeg er ganske paranoid overfor internett.

Jeg tror du kan sløyfe de to siste ordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det ikke, men har muligheten. Det er nok for meg.

Jeg er ganske paranoid overfor internett.

"De gjør det ikke, men har muligheten."

Selvfølgelig har de muligheten. Men så lenge de ikke logger IP-adr. på innleggene, så har de ikke IP-adr.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at hun skulle få en ny avatar av en klønete moderator.

Ah, så kjedelig som det altså.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrPimmel

"De gjør det ikke, men har muligheten."

Selvfølgelig har de muligheten. Men så lenge de ikke logger IP-adr. på innleggene, så har de ikke IP-adr.

".................................."

Og hadde de ikke IP-adressen kunne de ikke se at en bruker nyregistrete seg 5 ganger.

Kan de se at 5 ulike brukere med ulike epostadresser er den samme, så må de se IP-adresse.

Det er noen logiske hull som må tettes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde de ikke IP-adressen kunne de ikke se at en bruker nyregistrete seg 5 ganger.

Kan de se at 5 ulike brukere med ulike epostadresser er den samme, så må de se IP-adresse.

Det er noen logiske hull som må tettes her.

Nå har ikke jeg fått med meg at de har sagt noe om nyregistrering, så der skal jeg ikke si noe. Stort sett dreier det seg vel om å bytte nick med samme konto.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så kjedelig som det altså.

"....................................."

Men flisa er sikkert et råskinn uten like, altså!

*redder restene av flisas tøffe image*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det ikke, men har muligheten. Det er nok for meg.

Jeg er ganske paranoid overfor internett.

"Jeg er ganske paranoid overfor internett."

Dette passer dårlig sammen med at du, etter eget sigende, aldri har brukt AV inntil nylig.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"Jeg er ganske paranoid overfor internett."

Dette passer dårlig sammen med at du, etter eget sigende, aldri har brukt AV inntil nylig.

"....................................."

Det er avinstallert igjen, da det forstyrret noe annet.

I den sammenheng åpner eller installerer jeg INGENTING som jeg ikke vet hva er. Og der har jeg vært flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så vidt jeg vet kan webbis gå inn på et vilket som helst gammelt innlegg og lese av IP-adressen når det måtte være"

I såfall løy webbis i går når han sa at de ikke logget ip-adresser mht. personvern.

De fleste fler-nickerne her tror jeg bruker samme konto, og da ser admin det umiddelbart.

"..................................."

Så vidt jeg vet så henger IP-adressen ved innlegget så lenge innlegget eksisterer.

I hvert fall hvis ikke admin. gjør noe aktivt for å slette det.

Så her tror jeg faktisk webbis er litt på "tynn is". Ikke i forbindelse med personvernet og lovverket, men mer ut i fra hvordan det h*n skrev kan tolkes....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

Åsemor skulle være sarkastisk

Hadde du problemer med å forstå at jeg prøvde å fleipe tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...