Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Drittslenging er ikke folkeskikk, men den forekommer en del hos de faste nickene. Jeg kan ikke si at ordbruken hos noen av de faste nickene bærer preg av folkeskikk hele tiden.

Det er vel en viss forskjell her om de tross alt bruker sitt faste nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Det er akkurat det jeg mener også.

Dessuten er jeg dritnysgjerrig. Tenk om det er en av de jeg vanligvis svarer på forumet som viser seg å være en fullstendig nutcase?

Jeg har en fornemmelse over hvem det kan være - -og det gjør at jeg kommer til å svare denne personen forsiktig. - tror jeg - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også skiftende nick

Nå overdriver du vel din identitetsforvirring noe, selv om du selvfølgelig kan lide av selvmedlidenhet.

Identitetsforvirringen kan du jo evt. forsøke å få en av fagpersonene til å gi noen kommentarer på.

Så det er "kjenner maiken" som er denne personen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler av og til at de faste her inne liker å svare på hverandres innlegg. Resten blir ofte på en måte oversett. Blir liksom kritisert for å gjemme seg bak et anonymt nick

Neste spørsmål (etter Åsemor sitt): Har du et eksempel på at et innlegg / spørsmål fra et ikke-fast nick ikke blir besvart? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg ser på tittelen før jeg leser og svarer på et innlegg. Med mindre det er et åpenbart tullenick eller tulleinnlegg svarer jeg (etter forholdende) seriøst.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I akkurat dette tilfellet synes jeg webbis bør oute, ja. Her er det en person som ellers har et fast nick og fremstår som seriøs, og som plutselig tar helt av og ikke gjør annet enn å forsøke å skape uhygge.

"...................................."

Enig med deg, men tror aldri webbis vil gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

For ordens skyld: Det er ikke "Maiken" som er kveldens plageånd. Vedkommende som er så opptatt av renslighet ol er en av våre faste brukere som i andre sammenhenger liker å fremstå som seriøs. (Og adopsjonsforumet har sitt eget nett-troll som stort sett holder seg der inne.)

Nå har det vist seg at mange svarer på de såkalte renslighetsinnleggene og liker det. Jeg ser ikke helt problemet. Synes det har vært brukt en del stygge ord og uttrykk som får stå så lenge det dreier seg om internasjonal politikk eller innvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun pleier å utgi seg for å være relativt normal, ja.

Jeg synes det er dumt av deg å holde på på denne måten, og si a men ikke b. Det blir mye slarving og spekulasjoner ut av det, og det kan ramme folk som er helt uskyldige.

Det må da finnes en bedre måte å gjøre det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg har en fornemmelse over hvem det kan være - -og det gjør at jeg kommer til å svare denne personen forsiktig. - tror jeg - hehe

Døh, det er ikke lov til å sitte sånn og lure på egenhånd! Nå blir jeg jo ennå mer nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det er akkurat det jeg mener også.

Dessuten er jeg dritnysgjerrig. Tenk om det er en av de jeg vanligvis svarer på forumet som viser seg å være en fullstendig nutcase?

Jeg er så nysgjerrig at jeg holder på å tisse på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å være drittlei vedkommende. Jeg sluttet konsekvent å svare henne og det tok ikke mange innleggene før hun ikke giddet svare meg heller.

Så om alle kunne holdt kjeft til henne hadde hun kanskje gitt opp?

"Så om alle kunne holdt kjeft til henne hadde hun kanskje gitt opp?"

Kjære lillemus...*tar Lillemus i hånden og smiler ovebærende*...gjenta etter meg...:

U - T - O - P - I

:-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

Det er vel en viss forskjell her om de tross alt bruker sitt faste nick?

De faste nickene er anonyme også og jeg ser ikke grunnen til at de bør ha lov til manglende folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dumt av deg å holde på på denne måten, og si a men ikke b. Det blir mye slarving og spekulasjoner ut av det, og det kan ramme folk som er helt uskyldige.

Det må da finnes en bedre måte å gjøre det på?

DET er jeg enig i. Enten sier man hele remsa, eller så holder man tett.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Så om alle kunne holdt kjeft til henne hadde hun kanskje gitt opp?"

Kjære lillemus...*tar Lillemus i hånden og smiler ovebærende*...gjenta etter meg...:

U - T - O - P - I

:-)

"..................................."

GIIIIIIIID . . nå var du både nær, intim og direkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De faste nickene er anonyme også og jeg ser ikke grunnen til at de bør ha lov til manglende folkeskikk.

Bah! Mange av oss er alt annet enn anonyme. (Kahn har forsøkt å "halvveis" oute meg med mitt egentlige navn her inne, bl.a) Dessuten - de fleste som driter i folkeskikken gjør det med andre som gjør akkurat det samme, og da plager det egentlig ingen.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

Det er så, men da står man for det man sier.

"...................................."

Jeg forstår ikke hva du mener. Jeg har da ingen anelse om hvilken person er bak nicket Prozak. Eneste er at jeg antar at du er mann. Om du så hadde brukt nicket Sokrates så hadde du stått like mye for innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GIIIIIIIID . . nå var du både nær, intim og direkte :)

Det er bare sånn jeg er - mange kvinner blir smånervøse og litt skjelvne av min til tider påtrengende sjarm 8-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...