Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Gjest skiftende nick

Bah! Mange av oss er alt annet enn anonyme. (Kahn har forsøkt å "halvveis" oute meg med mitt egentlige navn her inne, bl.a) Dessuten - de fleste som driter i folkeskikken gjør det med andre som gjør akkurat det samme, og da plager det egentlig ingen.

"...................................."

Der er du inne på poenget mitt. Mange av dere har et eierforhold til dol som ikke er bra etter mitt skjønn. Forum som dol bør være for alle.

Jeg er ikke overrasket over at Mr. Kahn kjenner navnet ditt. Det ser ut som det er mange som kjenner hverandre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Nå har det vist seg at mange svarer på de såkalte renslighetsinnleggene og liker det. Jeg ser ikke helt problemet. Synes det har vært brukt en del stygge ord og uttrykk som får stå så lenge det dreier seg om internasjonal politikk eller innvandring.

De renslighetstrådene er makabre, jeg mistenker vedkommende for å ha spesielle seksuelle preferanser. Kjipe sådanne. Æsj, jeg like ikke slike ting. Og da snakker jeg ikke om analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nå har det vist seg at mange svarer på de såkalte renslighetsinnleggene og liker det. Jeg ser ikke helt problemet. Synes det har vært brukt en del stygge ord og uttrykk som får stå så lenge det dreier seg om internasjonal politikk eller innvandring.

Problemet er bla.at slike falske tullehistorier bidrar til at andre som trenger seriøse svar får det i stadig mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De faste nickene er anonyme også og jeg ser ikke grunnen til at de bør ha lov til manglende folkeskikk.

ja, vi skriver ikke med fullt navn her, men alikevel forbindes nickene med personer, holdninger og personlighet. mange kjenner hverandre også.

De som er virkelig faste brukere her tror jeg er seriøse brukere stort sett, det rimer ikke helt om man må bytte nick hele tiden. Det mener nå jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva du mener. Jeg har da ingen anelse om hvilken person er bak nicket Prozak. Eneste er at jeg antar at du er mann. Om du så hadde brukt nicket Sokrates så hadde du stått like mye for innholdet.

Ops, tror du at jeg er dame og eller?

Shit, avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du inne på poenget mitt. Mange av dere har et eierforhold til dol som ikke er bra etter mitt skjønn. Forum som dol bør være for alle.

Jeg er ikke overrasket over at Mr. Kahn kjenner navnet ditt. Det ser ut som det er mange som kjenner hverandre her.

Navnet har han sjøl lagt ut :-) Det er forresten naturlig å kjenne hverandre etter nesten 10 år

*huff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sommerfugler

Jeg har en fornemmelse over hvem det kan være - -og det gjør at jeg kommer til å svare denne personen forsiktig. - tror jeg - hehe

gi oss et hint da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Nei. Webmasterinnen bør så absolutt ikke oute noen. Hun slår såpass hardt ned på andre som gjør det, at hun bør holde seg for god til å gjøre det samme selv. Dessuten kan hun aldri være sikker på om det er den personen som til vanlig bruker nicket som står bak tullet, eller om det er noen som har stjålet brukernavn og passord for anledningen i den hensikt å ødelegge for noen (fex. lånt pc'n som ble nevnt i en tråd her forleden). Om vi som leser her blir flinkere til å ikke svare på tulleinnlegg, vil de etterhvert gi seg når de ser at responsen uteblir.

Det er et problem. Ingen kan vite hvem som egentlig er logget inn. Ikke noe av det som kan sees av admin er pålitelig.

Absolutt alt kan fakes, eller det tar en evighet å nøste opp tråden fram til bruker. En "normal" hacker tok det over 3 uker å finne for en ekspert på sporing. Ofte er det ikke mulig i det hele tatt.

Mange vil gjerne gi inntrykk av at det er praktisk mulig å spore alle brukere on the fly, eller vite hvem alle er, men det er ikke sant.

Jeg tipper webbis ikke er klar over at det finnes større kødder enn h*n kan tenke seg.

Jeg kan fjernkontrollere x maskiner og logge meg på med et x IP-adresser her hvis jeg vil. Det er det mange som kan, men de gidder ikke.

Det er også mange som kan lure banksystemer for penger, men gidder ikke. De lever et ukomplisert liv i et fredelig miljø og kultur, har godt betalt og har det bra. De har laget systemene og kan tvinne dem rundt lillefingernen når som helst. Men de gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

De renslighetstrådene er makabre, jeg mistenker vedkommende for å ha spesielle seksuelle preferanser. Kjipe sådanne. Æsj, jeg like ikke slike ting. Og da snakker jeg ikke om analsex.

Det er en del tråder jeg ikke liker heller, men da pleier jeg ikke å svare. Når noen gidder svare så tyder det på en interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Der er du inne på poenget mitt. Mange av dere har et eierforhold til dol som ikke er bra etter mitt skjønn. Forum som dol bør være for alle.

Jeg er ikke overrasket over at Mr. Kahn kjenner navnet ditt. Det ser ut som det er mange som kjenner hverandre her.

Hva er galt med å kjenne hverandre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva du mener. Jeg har da ingen anelse om hvilken person er bak nicket Prozak. Eneste er at jeg antar at du er mann. Om du så hadde brukt nicket Sokrates så hadde du stått like mye for innholdet.

Ok, siden du ikke forstår så lar vi det være med det.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skal si hvem personen er, så bør det vel være Webmaster, for ellers blir det bare "synsing" og antagelser. men hvis det er så at et fast nick - eller fler - slenger ut masse dritt under "anonyme nick", så syns jeg i grunn personen ikke fortjener bedre enn at vi andre får vite hvem det er som holder på sånn.

Mulig den setninga ble formulert helt feil - er rimelig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en del tråder jeg ikke liker heller, men da pleier jeg ikke å svare. Når noen gidder svare så tyder det på en interesse.

Eller som meg - parabolen streiker i regnvær og da er jeg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det er et problem. Ingen kan vite hvem som egentlig er logget inn. Ikke noe av det som kan sees av admin er pålitelig.

Absolutt alt kan fakes, eller det tar en evighet å nøste opp tråden fram til bruker. En "normal" hacker tok det over 3 uker å finne for en ekspert på sporing. Ofte er det ikke mulig i det hele tatt.

Mange vil gjerne gi inntrykk av at det er praktisk mulig å spore alle brukere on the fly, eller vite hvem alle er, men det er ikke sant.

Jeg tipper webbis ikke er klar over at det finnes større kødder enn h*n kan tenke seg.

Jeg kan fjernkontrollere x maskiner og logge meg på med et x IP-adresser her hvis jeg vil. Det er det mange som kan, men de gidder ikke.

Det er også mange som kan lure banksystemer for penger, men gidder ikke. De lever et ukomplisert liv i et fredelig miljø og kultur, har godt betalt og har det bra. De har laget systemene og kan tvinne dem rundt lillefingernen når som helst. Men de gjør det ikke.

Og jeg tror du gjør deg mer interessant enn du egentlig er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

Navnet har han sjøl lagt ut :-) Det er forresten naturlig å kjenne hverandre etter nesten 10 år

*huff*

Han har da ikke lagt navnet sitt ut slik at det er tilgjengelig for alle som kommer innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skal si hvem personen er, så bør det vel være Webmaster, for ellers blir det bare "synsing" og antagelser. men hvis det er så at et fast nick - eller fler - slenger ut masse dritt under "anonyme nick", så syns jeg i grunn personen ikke fortjener bedre enn at vi andre får vite hvem det er som holder på sånn.

Mulig den setninga ble formulert helt feil - er rimelig trøtt.

Helt enig, spesielt når enkelte her inne tydeligvis blir stalket av denne personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et problem. Ingen kan vite hvem som egentlig er logget inn. Ikke noe av det som kan sees av admin er pålitelig.

Absolutt alt kan fakes, eller det tar en evighet å nøste opp tråden fram til bruker. En "normal" hacker tok det over 3 uker å finne for en ekspert på sporing. Ofte er det ikke mulig i det hele tatt.

Mange vil gjerne gi inntrykk av at det er praktisk mulig å spore alle brukere on the fly, eller vite hvem alle er, men det er ikke sant.

Jeg tipper webbis ikke er klar over at det finnes større kødder enn h*n kan tenke seg.

Jeg kan fjernkontrollere x maskiner og logge meg på med et x IP-adresser her hvis jeg vil. Det er det mange som kan, men de gidder ikke.

Det er også mange som kan lure banksystemer for penger, men gidder ikke. De lever et ukomplisert liv i et fredelig miljø og kultur, har godt betalt og har det bra. De har laget systemene og kan tvinne dem rundt lillefingernen når som helst. Men de gjør det ikke.

"En "normal" hacker tok det over 3 uker å finne for en ekspert på sporing. Ofte er det ikke mulig i det hele tatt."

*LOL*

Enda en av de "sanne historiene" dine, som ikke er annet enn påstander fra din side.

En fyr i mexico fikk hele huet opp i rævva.

"Det er også mange som kan lure banksystemer for penger, men gidder ikke."

Hah. Når begynte du å studere datasikkerhet? Det er mange som har "lurt" banksystemer for penger, det er ikke så vanskelig. Det som er problemet er å skjule sporene etterpå. Og da kan man like godt la være.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...