Gå til innhold

Grenser for reklame?


PieLill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MrPimmel

Hvordan "nøytraliserer" man karbohydrater, rent fysiologisk?

Sikkert samme måten som man dreper baktereier i kroppen ved å drikke sprit.

Eller man "nøytraliser" fett med akkevitt, det har jeg sans for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan "nøytraliserer" man karbohydrater, rent fysiologisk?

Sikkert samme måten som man dreper baktereier i kroppen ved å drikke sprit.

Eller man "nøytraliser" fett med akkevitt, det har jeg sans for.

Akkevitt, æsj, smaker vondt! Gi meg søtere saker!

Man kan vel drepe både bakterier og celler, f.eks. de i hjernen med sprit. Men hvordan man nøytraliserer karbohydrater som ikke er så spesielt levende har jeg ingen aning om.

Ha en fin lørdagskveld.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Akkevitt, æsj, smaker vondt! Gi meg søtere saker!

Man kan vel drepe både bakterier og celler, f.eks. de i hjernen med sprit. Men hvordan man nøytraliserer karbohydrater som ikke er så spesielt levende har jeg ingen aning om.

Ha en fin lørdagskveld.

mvh

Jeg vet øl hjelper for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet øl hjelper for noe.

Øl har masse fine B-vitaminer.

Men det er kanskje ikke den hjelpen du sikter til... ;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke en eneste reklame her inne jeg. Heldigvis. Før holdt jeg på å bli gærn av både tena lady og flere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i testpanelet til det produktet der - det virker!

Var det et dobbelt-blind-studie?

Jeg er uansett uhyre skeptisk til ethvert produkt som markedsføres som noe som skal la meg få slippe å ta konsekvensene av mine handlinger.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke en eneste reklame her inne jeg. Heldigvis. Før holdt jeg på å bli gærn av både tena lady og flere andre.

Har du filtrert det vekk?

Tena Lady og litt underlivsgreier er vel hva vi kvinner ønsker å se på hvert eneste gatehjørne.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det et dobbelt-blind-studie?

Jeg er uansett uhyre skeptisk til ethvert produkt som markedsføres som noe som skal la meg få slippe å ta konsekvensene av mine handlinger.

mvh

Dete r jo håpløst å holde på med det der da - man skal ta 2-3 piller før hvert måltid - sånn 20 miutter før og sånn - jeg glemte det jo stup i ett. Ja, det var en sånn prøve hvor noen fikk placebo, og de sier resulatet er bra. Jeg gikk ned 1 kilo i uka på det der, men det passer emg likevel ikke å fortsette - føles kunstig på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dete r jo håpløst å holde på med det der da - man skal ta 2-3 piller før hvert måltid - sånn 20 miutter før og sånn - jeg glemte det jo stup i ett. Ja, det var en sånn prøve hvor noen fikk placebo, og de sier resulatet er bra. Jeg gikk ned 1 kilo i uka på det der, men det passer emg likevel ikke å fortsette - føles kunstig på et vis.

Vet du om studiet er publisert noe sted?

Klarer aldri å venne meg til markedsføring allá spis hva du vil og gå ned i vekt. Tror ikke verden funker slik.

Hvis det er et seriøst produkt. Hvorfor markedsføres det da som ren humbug?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du filtrert det vekk?

Tena Lady og litt underlivsgreier er vel hva vi kvinner ønsker å se på hvert eneste gatehjørne.

;-)

mvh

Det går an å filtrere bort all reklamen men hvordan man gjør det må du spørre noen andre om. Jeg er som sagt helt blond jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært fasinert av prøvetesting uten tilbakemelding og oppfølging...

mvh

Hæ? Dette er jo ikke vitenskaplig testing, det er testmedlemskap på samme måte som i en bokklubb.

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg forventer ikke så veldig mye oppfølging fra bokklubben min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Dette er jo ikke vitenskaplig testing, det er testmedlemskap på samme måte som i en bokklubb.

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg forventer ikke så veldig mye oppfølging fra bokklubben min...

Det kan derimot høres ut som en utprøving av noe, slik detfremstilles.

De søker folk til å prøve produktet en viss periode. Har du noen gang opplevd at en bokklubb søker personer til å prøve deres bøker i 3 mndr? Bokklubber tilbyr prøvemedlemskap el.l. Der er det ingen tvil om at det er meningen at nye kunder skal få prøve om de liker produktet.

Slik ordlyden er i denne typen reklame minner det misstenkelig om at man skal prøve ut et produkt før det markedsføres i større skala.

Slike produkter er useriøse både i innhold og markedsføring.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du filtrert det vekk?

Tena Lady og litt underlivsgreier er vel hva vi kvinner ønsker å se på hvert eneste gatehjørne.

;-)

mvh

Jeg har også reklame-filter på pc-en hjemme. Det er en del av Norton Internet Security.

Men det finnes selvsagt også andre anti-reklame-programmer. De fleste er mot popups, men også noen mot reklamer direkte på nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Har du filtrert det vekk?

Tena Lady og litt underlivsgreier er vel hva vi kvinner ønsker å se på hvert eneste gatehjørne.

;-)

mvh

Har filtrert vekk alt jeg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i testpanelet til det produktet der - det virker!

Hvis man slutter helt å spise, så virker det også - man går ned i vekt. Det er det kjørt mange mer eller mindre direkte studier på. Men slikt tull som det der er for det første _usunn_ vektnedgang, og for det andre midlertidig (varer kun til du begynner å spise normalt igjen).

Det finnes ingen (INGEN) mirakelkur for å gå ned i vekt på ordentlig og helsemessig vis. Dette burde fagstaben hos DOL vite, og dermed la være å ta penger for å reklamere for sånn dritt.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...